رئیس آموزش و پرورش شهرستان بافق: یادواره شهدای دانش آموز به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و گرامیداشت ۶۷ شهید دانش آموز شهرستان برگزار شد.

به گزارش عصر بافق؛به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی یادواره شهدا دانش آموزان شهرستان بافق با حضور جمعی از مسئولان شهرستان و به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دبیرستان دخترانه ادب برگزار شد.
در این یادواره که مزین به تمثال شهدا دانش آموز بود، محمدرضا قاسم زاده مدیر آموزش و پرورش با قرائت آیه ” ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله بل احیاء عند ربهم یرزقون ” گفت: شهدا زنده اند و نظاره گر ما هستند و باید از آنان در جهت هویت بخشی و تعالی شخصیتی خود الگو بگیریم .
صادقی فرمانده بسیج نیز گفت : همگان مدیون رشادت های این شهدا هستیم و راهکار توسعه و تعالی کشور ، الگو گیری از راه این شهدا می باشد.
در ادامه آیت الله سید جواد سلیمانی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه بافق نیز با تاکید براینکه شهرستان بافق در احیاء فرهنگ ایثار و شهادت پیشتاز بوده بیان کرد: شما دانش آموزان با تحصیل و رشد علمی و پایبندی به ایمان، آرمان های انقلاب و دفاع مقدس و رهروی خون شهدا می توانید به تعالی برسید و کشور ایران را بیش از گذشته مقتدر نمایید.
لازم به ذکر است؛ اجرای گروه سرود ،دکلمه و سخنرانی حجت الاسلام هاشمی از دیگر برنامه های این یادواره بود .

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *