با شروع ماه #مهر و بازگشایی #مدارس شاهد بی نظمیهایی در آموزش و پرورش و مدارس بودیم و همه اذعان دارند ڪه این مشڪلات طی سالها و بر اثر ڪم توجهی دولتها و مجلس به این مقوله اتفاق افتاده و در این نوشته قصد زیر سوال بردن زحمات مدیر سابق و فعلی آموزش و پرورش بافق را نداریم.
این موضوع به حدی حائز اهمیت بود ڪه امام جمعه شهرستان آیت الله سلیمانی در خطبه های نماز جمعه و از تریبون مقدس این جایگاه انقلابی به ڪمڪ به مدارس تاڪید ڪرده و گفتند هر چه مسجد و حسینیه ساختیم ڪافی است، به ڪمڪ آموزش و پرورش بشتابید.
روی این سخن قطعا بیشتر به مردم، اولیای دانش آموزان و خیرین محترم بود ڪه به این عرصه ورود ڪرده و آستینها را بالا بزنند تا بتوان در حد توان و بضاعت در این مقوله گام برداشت و دغدغه مدیران و معلمان عزیز را ڪم ڪرد تا تمرڪز بیشتر به روی آموزش و پرورش آینده سازان این شهرستان باشد تا رفع و رجوع ڪمبودها ڪه این امر یڪ جنبش حداڪثری از جمیع جهات می طلبد.
رضا فلاح مبارڪه مدیرعامل شرڪت سنگ آهن مرڪزی ایران بافق نیز بنا به اذعان مدیران آموزش و پرورش به نوبه خود و با درڪ درستی ڪه از وی غیر از این نیز انتظار نمی رفت با قدرت وارد شده ڪه لازم است از ایشان تقدیر و تشڪر شود تا گامهای موثرتری را در این زمینه بردارند.
شورای سردبیری عصر بافق

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *