در جواب استوری چرا کسی به #خصوصی_بازیها در بافق ورود نمی کند و اظهار نظری ندارد و همه در حال تماشای آب شدن #صنایع_بافق و از بین رفتن آن هستند، جوابی دریافت کردیم که دانستن آن برای خوانندگان خالی از لطف نیست “با سلام جناب چون تاوانش سنگین هست کسی را سراغ دارید تمام تهمتها را به جان بخرد برای منافع ملی و محلی؟!! پا گذاشتن در این وادی هزینه سنگینی دارد.
در ره منزل لیلی که خطرهاست در او
شرط اول قدم آنست که مجنون باشی”
بله دقیقا درست است مسئولان بافقی دلسوز هزینه و تاوان داده اند و بعد از این نیز خواهند داد چرا که در استان همه راهها به اردکان ختم می شود و اکثر مسئولان ضعیف و دست نشانده هستند و بدتر از آن اینکه برخی از بومیها نیز دلسپرده؛ از بومیهای ترسو، صندلی دوست، دلسپرده و سرسپرده بیشتر باید ترسید که اکثر خیانتها از همین قشر بوده و هست، مسئولان ترسو برای عدم ورودشان به مسائلی که بر خلاف منافع بافق است هزاران توجیه دارند؛ اکثرا آنهایی که ورود کردند نیز در امان نبودند و تاوانش را نیز عاشقانه دادند و به آن نیز افتخار می کنند و امثال یاراحمدیها، رحیمیها و … در قلب و دل مردم بافق تا ابد ماندگار خواهند شد. 
فولاد ابویی بعد از چندین ماه چند درصد پیشرفت داشته؟ فولاد آریا و کسری چه شدند؟ آیا آذران نیز بر روی همان ریل حرکت خواهد کرد یا مسیری متفاوت را خواهد پیمود؟! شرکت دولتی تهیه و تولید و فلات مرکزی که خردایش سنگ آهن را به تعطیلی کشاندند در بافق چه می کنند؟ فولاد آهن اسفنجی فلات مرکزی که در زمان محمد مرشدزاده کلید خورده بود چه شد؟ چرا سنگ آهن حق داشتن فولاد حتی کوره بلندی کوچک را ندارد؟! کارخانه اسید فسفریک فسفات در کدام مرحله است؟ و هزاران سوال دیگر …
تاوانی که شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق در مقابل مافیای فولاد پرداخت می کند نیز تمامی ندارد، شرکتی که روزی سنگ آهن کل فولاد کشور را تامین می کرده اکنون در صنعت فولاد و سنگ آهن بازی داده نمی شود و با واگذاری چاه گز به اصفهان، عدم توان مالی سنگ آهن در خرید سنگ در بورس و اتمام ذخیره چغارت به زودی در حال کوچک شدن و حذف شدن است مگر اینکه خودش روی پای خودش بایستد.
تاوانی که شهرستان بافق در واگذاری تنها طرح از ۸ طرح فولادی کشور و به تعطیلی کشیده شدن آن برای سالها پرداخت چه زمانی قرار است جبران شود؟!
این شهرستان مسئولان و مردم عاشق می خواهد تا به همراه هم مطالبه گری در چارچوب قانون تمرین کنند و با استفاده از تمام ظرفیتهای قانونی جهت پیشبرد اهداف شهرستان در عرصه های مختلف اقدام کنند.
شورای سردبیری عصر بافق

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *