رئیس هیئت کاراته شهرستان بافق گفت: دختران کاراته کا در مسابقات قهرمانی کشور سبک شیتوریو ۱۰ مدال طلا را از آن خود کردند.

بہ گزارش عصر بافق ؛ محسن محمدی با بیان اینکه مسابقات به میزبانی تهران در مجموعه ورزشی شهید شیرودی سالن افراسیابی برگزار شد اظهار داشت: بیش از هزار و دویست نفر کاراته کا از کلیه سبکهای کنترلی از سراسر کشور در بخش کاتا و کومیته انفرادی و تیمی حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه ۱۳ ورزشکار از بافق در این دوره از مسابقات حضور داشتند تصریح کرد: در بخش کاتای انفرادی از مدرسه کاراته بافق ضحي فتاحي ،معصومه عليزاده فلاح،ترانه باقري،غزل باقري ،خاطره حيدري،حديث جلالي،سميرا افضلي ،مبينا عبداللهي و راحيل ابراهيمي بر سکوی نخست ایستادند.

وی خاطر نشان کرد:يگانه رستمي به مقام دوم دست یافت و سوگند ابراهيمي، زهرا بلبلي نیا و مبينا جلالي نیز مدال برنز را کسب کردند.

محمدی همچنین بیان کرد: در بخش كاتاي تيمي ورزشکاران از باشگاه آهن بافق متشکل از ضحي فتاحي، معصومه عليزاده فلاح، زهرا بلبلي نيا مقام اول را به دست آوردند.

رئیس هیئت کاراته شهرستان بافق با اشاره به اینکه کاراته کاها در رده های خردسالان ، نو نهالان ، نوجوانان ، جوانان ، امید و بزرگسالان در مسابقات کشوری شرکت کردند بیان کرد: ورزشکاران به سرمربی سحر تقی پور و سرپرستی عطیه ناصرقلی به مسابقات اعزام شدند.

گفتنی است: مراسم استقبال از ورزشکاران خوش نام بافقی صبح امروز با حضور سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق و رئیس هیئت کاراته برگزار شد.

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *