مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد:دیر کل ورزش و جوانان استان یزد از قرار گرفتن پروژه زمین چمن مصنوعی ورزشگاہ تختی در ردیف اعتبارات ملی خبر داد.

مسعود شریعتی در نشست مشترک با فرماندار و سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق که روز گذشته در دفتر مدیریت اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد ضمن تقدیر از حمایت های زاده رحمانی گفت: شهرستان بافق در رابطه با توجه به توسعه زیرساخت ها عملکرد مطلوبی داشته است.

وی با بیان اینکه در چند وقت اخیر ورزشگاه تختی تبدیل به مخروبه شده بود اظهار داشت: محوطه سازی و زیرسازی چمن مصنوعی با همکاری شهرستان انجام و با پیگیری اداره کل و تخصیص اعتبارات ملی، زمین چمن آن با کیفیت خوب خریداری شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان شهرستان بافق با اشاره به اینکه در بحث طرح و نقشه زمین چمن مصنوعی تختی بعنوان استادیوم 12 هزار نفره تعریف شده عنوان کرد:با حمایت های شرکت سنگ آهن مرکزی ایران- بافق،شورای اسلامی، فرمانداری و شهرداری طرح بسیار بزرگی در بافق کلید خواهد خورد.

شریعتی بر لزوم پیگیری تخصیص اعتبارات کشور و استان به شهرستان تاکید کرد و افزود:توجه مسوولین شهرستان به مقوله ورزرش موجب شد تا استان نیز نگاه ویژه تری به بافق داشته باشد.

شریعتی به احداث سالن ورزشی آیت الله هاشمی با استانداردهای خاص اشاره کرد و گفت: ساخت پروژه بخش اداری با استفاده از سازه سبک آغاز و نیاز به تامین بودجه اولیه دارد چنانچه بخشی از این کمک تامین شود اداره کل نیز از بودجه ملی مبلغی را برای تکمیل و تجهیز اختصاص می دهد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد همچنین به بازسازی استخر بافق اشاره و تصریح کرد: هیئت شنا می تواند از درآمد آن برای هزینه های جاری و برگزاری مسابقات متعدد در شهرستان کمک بگیرد.

وی در ادامه از احداث پیست استاندارد دو میدانی در ورزشگاه تختی خبر داد و خاطر نشان کرد:با حمایت شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق در زمینه فنس کشی زمین چمن قادر خواهیم بود از اعتبارات استانی پیست دو میدانی که مادر رشته های ورزشی است را راه اندازی کنیم.

شریعتی اشاره ای به جذب 200 میلیون تومان اعتبار توسط نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از سوی وزارت نفت کرد و افزود:این اعتبار برای تکمیل سالن تخصصی ژیمناستیک که در زمین کشتخوان جلال آباد واقع شده هزینه می شود .

وی بیان کرد: ساخت خانه ژیمناستیک نیاز به تامین اعتبار 800 میلیون تومانی دارد.

مقام مسوول با اشاره به قول مساعد مدیر عامل اسبق شرکت سنگ آهن مرکزی ایران- بافق پیرامون احداث دو زمین چمن مصنوعی در محلات شهر عنوان کرد:یکی از این زمین ها را می توان با اختصاص 2 هزار متر مربع زمین در ورودی شهر ایجاد کرد.

شریعتی تصریح کرد: کفپوش 2 سالن ورزشی توسط اداره کل و همچنین کفپوش سالن کوثر به همت فرمانداری تعویض می شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد ضمن تقدیر از همکاری بخشدار مرکزی و دهیاران یادآور شد: خانه های ورزش روستایی در ۸ روستا به بهره برداری رسیده و ۴ روستای دیگر نیز در آینده نزدیک مجهز به خانه ورزش می شوند.

شریعتی گفت:پس از تکمیل و احداث زمین چمن در روستاهای باقراباد،شیطور، کوشک و … سه زمین چمن مصنوعی دیگر در روستاهای گزستان، کوشک و باجگان به بهره برداری می رسد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *