شنیده شده که #رئیس_بیمارستان ولیعصر عج که همزمان مدیر شبکه بهداشت و درمان بافق نیز هست گفته اداره بیمارستان همزمان با پست قبلی وی برایش مقدور نیست و بعد از حدود یک سال و چند ماه به نتیجه ای رسیده که #عصر_بافق در همان ابتدای انتصاب و البته با توجه به سابقه درخشان قبلی جناب دکتر در سمت مدیر شبکه بهداشت و درمان بافق با خیرخواهی تمام عنوان کرده بود تحت عنوان ‍”آقای #دکتر_دانشی آیا قبول مسئولیت بیمارستان از اول اشتباه نبود؟ / لطفا به خاطر حیثیت کاری خودتان هم که شده کنار بروید”
دکتر دانشی انسانی تیزهوش که دوره های تحصیلی و دانشگاهی خود را با رتبه های عالی پشت سرگذاشته و در شبکه بهداشت و درمان بنا به اذعان مطلعین عملکرد مناسبی داشته است، از وی به عنوان فردی بسیار خوش برخورد و خوش اخلاق یاد می شود، هر چند که هیچ زمانی با دکتر هم کلام نشدیم ولی احساس کردیم که دلسوز است و نهایت تلاش خود را جهت بهبود امور بیمارستان کرده است، نمی دانیم وی از ابتدا مجبور به پذیرش دو پست حساس به صورت همزمان که هر دو نیز مستقیم با جان انسانها در ارتباط بود شده یا خیر در هر صورت باز هم می گوییم رئیس تنها بیمارستان بافق باید فقط رئیس تنها بیمارستان بافق باشد و تمام وقت در اختیار این بیمارستان و امور آن باشد.
اما شنیده شده قرار است رئیسی غیر بومی در بیمارستان بافق به کار گمارده شود!!! آقای فرماندار مواظب باشید که موازنه ای که از آن در بومی گزینی روسای ادارات بافق یاد می کردید و به آن افتخار می کردید بعد از رئیس اداره اوقاف غیربومی، رئیس اداره پست غیربومی، رئیس اداره دارائی غیربومی، رئیس اداره گاز غیر بومی، شایعه در خصوص انتصاب رئیس غیربومی برای اداره فنی و حرفه ای و همچنین حرف و حدیثهایی که خبر ناخوشایندی از انتصاب رئیس بیمارستان غیربومی شنیده می شود در حال تغییر است، ظاهرا تمام آن ژست به یکباره در حال فرو ریختن است.
مسئولان شهرستان، لطفا با بیمارستان شوخی نکنید اگر قرار است رئیسی پروازی برای آن منصوب کنید، آنجا با جان انسانها سر و کار دارند، مسئولان شهرستان لطفا با بیمارستان شوخی نکنید اگر قرار است رئیس غیر بومی آن هر روز در جاده و با خودروی بیت المال در رفت و آمد باشد، آنجا نیاز است که رئیسی تمام وقت و دلسوز داشته باشد، مسئولان شهرستان، لطفا با بیمارستان شوخی نکنید اگر قرار است که رئیس غیربومی آن در صورت ساکن شدن در بافق نیز هر روز به بهانه های مختلف فیلش یاد زادگاهش کرده و بیمارستان را به حال خود رها کند، آنجا اوضاع خوب نیست از این بدترش نکنید.
پ.ن.۱: آقای فرماندار، بالاخره حسن تفکری معاون سیاسی است یا حراست فرمانداری؟!
پ.ن.۲: آقای فرماندار تعریف جایگاه کارشناس تقسیمات کشوری که اکنون خالی است شوآف بود و یا تبلیغات زود گذر؟ نکند همه مرزها سر و سامان داده شد و همه غاصبان به پشت مرزهای خود برگشتند؟
پ.ن.۳: آقایان شورای شهر در این شهر معدنی تا این حد قحط ارجال است که یک نفر دو معدن را مدیریت کند؟!
پ.ن.۴: محمد باقر قائمی، عملکرد خوبی داشته، بومی، دلسوز و پاسخگو است، اگر می تواند مدیر داخلی باشد چرا رئیس بیمارستان نباشد؟
شورای سردبیری عصر بافق

برچسب ها : ,
  1. حسن

    خواهشا ابتدا كمي تحقيق كنيد بعد پي نوشت بگذاريد
    روساي تمامي بيمارستان ها ميبايست حداقل داراي مدرك دكتري عمومي باشد
    و اقاي قائمي را تحت هيچ شرايطي نميتوان رييس بيمارستان گماشت چون فرد مذكور داراي مدرك ليسانس انهم در رشته اي غير مرتبط ميباشند

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *