نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ دستیابی به تکنولوژی هسته‌ای و تجهیز سیستم دفاعی کشور به سلاح‌های نوین لازمه قدرت و اقتدار ایران است.

به گزارش عصربافق؛ محمدرضا صباغیان صبح امروز در نشست تحلیلی و بازخوانی «حقوق بشر آمریکایی» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق، درباره برتری‌جویی ذاتی انسان‌ها و قدرت‌طلبی کشورهای سلطه‌گر اظهار کرد: کسی‌ که قدرت داشته باشد، می‌خواهد دیگران را به زیر سلطه خود بگیرد و حکومت‌هایی که در طول تاریخ ابرقدرت بوده‌اند، همیشه سعی داشته‌اند که دول ضعیف و سرسپرده را در ید قدرت و اختیار عمل خویش قرار دهند و اکنون نیز در منطقه خاورمیانه عربستان تابع قدرت و زورگویی آمریکاست.

وی با بیان اینکه حزب بعث عراق به فرماندهی صدام و با حمایت آمریکا به ایران و کویت حمله نظامی کرد و اکنون عربستان نیز با پشتیانی کامل آمریکا به یمن و کشورهای همسایه تجاوز می‌کند، افزود: حقوق بشر برای آمریکا فقط ملعبه و ابزار دستی است که با توسل به آن بتواند حضور زورگویانه خود را در نقاط مختلف جهان بپوشاند و بازار فروش سلاح‌های کشتار جمعی خود را با دلارهای نفتی کشورهای سرسپرده تأمین کند.

نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی به بیان تناقضات آشکار در اعمال و گفتار سران دولت‌های غربی و رؤسای جمهور آمریکا پرداخت و تأکید کرد: ترامپ و رؤسای پیشین کاخ سفید ایران را از دستیابی به سلاح هسته‌ای و تکنولوژی ساخت موشک‌های دوربرد برحذر داشته‌اند در حالی که خودشان به ژاپن حمله نظامی و دو شهر هیروشیما و ناکازاکی را بمباران هسته‌ای کردند و اکنون نیز از کلاهک‌های هسته‌ای رژیم صهیونیستی حمایت کامل و جامعی می‌کنند.

صباغیان گفت:‌ حقوق بشر آمریکایی از زمان‌های گذشته به عنوان‌های مختلف مانند حقوق بشر استالینی و هیتلری وجود داشته و چیز جدیدی نیست که حکومت‌های قدرتمند آن را ابداع کرده باشند.

وی تصریح کرد: حقوق بشر آمریکایی یعنی حقوق بشر با معیار و مقیاس آمریکا که متأسفانه گاهی ملت‌ها و دولت‌ها با درک‌نکردن تناقضات آن دچار اشتباه می‌شوند و فریب نیرنگ و خدعه آمریکا را می‌خورند و مسحور عدالت دروغین در جوامع غربی می‌شوند.

نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در عصر حاضر در سایه بی‌توجهی و اقدام هماهنگ مافیای رسانه‌ای، قوم داودی در خاک آمریکا قتل‌عام و غارت می‌شوند بدون آنکه افکار جهانی از آن اطلاعی داشته باشند؛ ولی از طرف دیگر با ازبین‌رفتن یک حیوان چنان جاروجنجالی در آمریکا روی می‌دهد که گویی آمریکا مهد تمدن و آرامش همه جانداران و حیوانات است.

صباغیان افزود: اگر دولتی قدرتمند نباشد و نتواند از ابزار قدرت به‌‌درستی و در زمان مورد نیاز استفاده کند، مجبور است به خواسته‌های دشمن تن بدهد.

وی با یادآوری پیروزی انقلاب اسلامی سال ۵۷ تأکید کرد: یکی از نشانه‌های قدرت خداوند این است که قدرت‌های بزرگ و استکباری را با اتحاد مردم و رهبری انسان‌های خودساخته از بین می‌برد.

نماینده مردم مهریز، بافق، ابرکوه، بهاباد و خاتم در مجلس شورای اسلامی با بازخوانی حقوق بشر آمریکایی مطرح کرد: دستیابی ایران به تکنولوژی هسته‌ای و تجهیز سیستم دفاعی کشور به سلاح‌های نوین لازمه قدرت و اقتدار ما در برابر استکبار جهانی است.

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *