حجت الاسلام هاشمی، ارتقای سبک زندگی را مساوی با حرکت در مسیر تمدن مهدوی دانست و گفت: مشکل جامعه امروز ما این است که با وجود آنکه تمام گزاره‌های رفتاری و فرهنگ‌ساز در آیات و احادیث ما ذکر شده به درستی آن را پیاده‌سازی نکردیم.

به گزارش عصر بافق: حجت الاسلام هاشمی ماه مبارک رمضان را ماه نزول قرآن دانست و گفت: ماه رمضان، ماه نزول قرآن ماه خدا و ماه تزکیه و تهذیب است؛ قرآن در شب قدر که در این ماه قرار گرفته در قلب تجلى کرده است.
وی با تاکید بر اینکه قرآن چراغ راه زندگی فردی،  اجتماعی، دنیوی و اخروی است، گفت: در این کتاب انسان سازی، نظام تربیتی، تعالیم اخلاقی، معیشت دنیایی، نیاز‌های روانی، و مسائل مختلف سیاسی، نظامی، اجتماعی و خانوادگی بررسی شده است،  انسان در سایه قرآن می‌تواند به تقرب الهی برسد.
حجت الاسلام هاشمی در پایان:ارتقای سبک زندگی را مساوی با حرکت در مسیر تمدن مهدوی دانست و تصریح کرد: مشکل جامعه امروز ما این است که با وجود آنکه تمام گزاره‌های رفتاری و فرهنگ‌ساز در آیات و احادیث ما ذکر شده، به درستی آن را پیاده‌سازی نکردیم و این امر هم به دلیل استحاله فرهنگی دشمن است که متاسفانه در طول این سال‌ها نسبت به این تهاجم فرهنگی غفلت کرده ایم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *