اقدام گندله سه چاهون بافق برای جذب نیرو از طریق آزمون استخدامی کار پسندیده ای است چرا که شرایط یکسانی را به دور از پارتی بازی برای به کارگیری افراد فراهم میکند اما تبعیض هایی در این آگهی استخدامی به چشم میخورد که موجب اعتراض برخی از شهروندان شده است .

تکلیف کارگرهای زیر دیپلمه گندله چه می شود ؟!

یکی از کارگران گندله سه چاهون به عصر بافق گفت: از مسولان بپرسید خیلی ها هستند که مدرک سیکل دارند و اکنون در گندله سازی مشغول بکار هستند و به امید آینده که این کارخانه راه انداری شود تا استخدام شوند اما طبق اعلامیه که منتشر کردند مدرک دیپلم به بالا مورد نیاز است خوب این قشر چکار کنند که سختی ها رو تحمل کردند به امید استخدام ؟
وی افزود : باورتان می شود ما برای مهندس ها کار شخصی انجام دادیم لباس هایشان را شستیم تا ما را اخراج نکنند به امید فردا اما …

دهه شصتی ها نسل سوخته !

شهروند بافقی به خبرنگار ما گفت : چرا حالا که راهی پیداشده تا بافقی ها بدون پارتی شاید بتوانند در معدن استخدام شوند شرط سنی زیر ۳۰ سال گذاشتند؟ اون دسته افراد که تا حالا نتوانستند مشغول شوند چه باید بکنند ؟ یعنی واقعا دهه ۶۰ نسل سوخته است!

تبعیض جنسیتی !

بانوی بافقی بیان داشت : درست است که مرد نان آور خانواده است اما ای کاش سهمی هرچند اندک برای بانوان در نظر گرفته می شد ! نه اینکه اصلی ترین شرط استخدام را مرد بودن بدانند ! چرا که زنان تحصیلکرده زیادی به امید فعالیت در اجتماع و کمک خرج خانواده بودن منتظر آزمون های استخدامی هستند ! سهم زنان در سهمیه اشتغال شهرستان مغفول مانده است .

پ.ن : جای بسیاری از رشته های تحصیلی در این آزمون استخدامی خالی است .

الناز خالقدادی

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *