جایگاه و نقش شهرستان بافق در دفاع مقدس تدوین و در دانشنامه استانی یزد وارد می شود.

به گزارش عصر بافق؛ در نشستی با حضور معاون و برخی از مسئولان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، فرماندار بافق، فرمانده و مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج و برخی از مسئولان ادارات در محل فرمانداری پیرامون مقاله نویسی، جمع آوری اطلاعات و موضوعات مرتبط با نقش و جایگاه شهرستان در طول هشت سال دفاع مقدس بحث و تصمیم گیری شد.

🔷 معاون اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان یزد در این جلسه به بیان اقدامات و فعالیت های صورت گرفته و مباحث مرتبط با این دانشنامه پرداخت و گفت: در این دانشنامه قرار است تا زندگینامه و خدمات یازده شهید شاخص شهرستان که در طول دفاع مقدس دارای مسئولیت بودن آورده شود.

🔶 سید داود سید محسنی همچنین افزود: از دیگر بخش های این کتاب، معرفی گلزارهای شاخص شهدای شهرستان، اماکن شاخص از جمله مساجد و تکایای مذهبی و همچنین دستگاه و نهادهای فعال در طول دوران دفاع مقدس می باشد.

🔷زاده رحمانی فرماندار بافق نیز در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا آمادگی شهرستان را جهت هرگونه همکاری در جهت تدوین این دانشنامه یاد آور شد و افزود: فرمانداری بافق و ادارات مرتبط با یک وحدت رویه، این آمادگی را دارند که در جهت جمع آوری و مقاله نویسی موضوعات مورد نیاز با بهره گیری از ظرفیت پیشکشوتان عرصه جنگ و دفاع مقدس و نویسندگان بومی شهرستان در این زمینه مساعدت و همکاری داشته باشند.

🔶 گفتنی است در پایان این نشست “کاظم رنجبر” فرزند شهید والامقام “یدالله رنجبر” به عنوان رابط و نماینده فرمانداری بافق جهت پیگیری و برگزاری جلسات مرتبط با این موضوع انتخاب و معرفی شد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *