فرماندار بافق گفت:عصر امروز از شدت بارش ها در بافق کاسته شد هر چند ممکن است این سامانه به صورت پراکنده تا فردا صبح فعال باشد.
به گزارش عصر بافق؛ محمد زاده رحمانی فرماندار بافق در حاشیه بازدید از سیلاب های رودخانه بیشه در بافق گفت: بارش باران که از دیشب در شهرستان بافق آغاز شده است عصر امروز از شدت ان کاسته می شود اما ممکن است این سامانه به صورت پراکنده تا فردا صبح فعال باشد.
وی با بیان اینکه این باران در محدوده جغرافیایی 10هزار کیلومتر مربعی شهرستان و در مناطق مختلف شدت و ضعف دارد افزود: در نواحی کوهستانی شدت باران بیشتر است که در شهر هم از سحرگاه امروز شدت یافته است.
رئیس ستاد مدیریت بحران بافق ادامه داد: خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده و با توجه به هشدارهایی داده شده به دستگاه های اجرایی و خدمات رسان تاکنون مشکلی برای عبور و مرور در داخل محدوده شهر ایجاده نشده است.
زاده رحمانی با اشاره به زحمات شهرداری به همراه شرکت های صنعتی و معدنی تصریح کرد: در برخی از خیابان های اصلی قطع چند دقیقه ای برق را شاهد بودیم که برطرف شد.
وی با بیان اینکه در محدوده های مواصلاتی برون شهری تردد جریان دارد خاطر نشان کرد: این بارش ها تاکنون بی ضرر بوده و با تلاش ستاد بحران مشکلی برای شهروندان و شهر ایجاد نشده است.
فرماندار بافق در پایان از شهروندان خواست تا تدابیر و اقدامات احتیاطی را رعایت کنند تا مشکلی بوجود نیاید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *