به گزارش عصر بافق؛ محمد جواد رامشک که در جمع مدیران ستادی و فرمانداران استان سخن می گفت، ضمن اعلام این موضوع یادآور شد:یک سری شاخص ها در حوزه ها و بخش های مختلف تعریف شده به نحوی که تمام آنها متریک و قابل اندازه گیری و تجزیه و تحلیل است.
مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری یزد تصریح کرد: از جمله این شاخص ها می توان به شاخص های اختصاصی، حقوق شهروندی و سلامت اداری اشاره کرد که در مجموع می توان گفت تمامی ابعاد یک شهرستان را در بر می گیرد.
وی افزود: کارشناسان دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و امور حقوقی استانداری به دقت عملکرد فرمانداری ها را در این زمینه مورد ارزیابی و تجزیه و تحلیل قرار می دهند و بعد از چند مرحله بررسی و نمره دادن، نتیجه را به وزارت کشور اعلام می کنند.
رامشک ادامه داد: گروهی از مدیران و کارشناسان با تجربه وزارت کشور نیز این شاخص ها را در بخش های عمومی و اقتصادی مورد بررسی و ارزیابی قرار داده و پس از طرح در کمیته های مختلف نتیجه را به استانداری اعلام می کنند که بر اساس نتیجه اعلام شده توسط رئیس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارتخانه، فرمانداری بافق در استان یزد با کسب امتیاز ۱۱۱۹ و درصد تحقق ۸۱ درصد، رتبه اول عملکرد را به خود اختصاص داده است.
مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری یزد در پایان تقدیر ویژه استاندار از فرمانداری های دارای رتبه برتر و بخصوص فرماندارنی که درصد تحقق اهداف آنها بالای ۸۰ درصد بوده را خواستار شد.

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *