فرماندار بافق در نشست با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد از کلنگ زنی ساختمان اداره کار این شهرستان در ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش عصر بافق؛ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با فرماندار بافق دیدار و پیرامون مسائل، طرح و برنامه های در دست اقدام این اداره کل و برگزاری جشن انقلاب ویژه جامعه کارگری در شهرستان گفتگو نمود.فرماندار بافق در ابتدای این نشست با بیان اینکه بیشترین تعداد نیروهای کار شهرستان را کارگران تشکیل می دهند بر لزوم توجه ویژه به مسائل و مشکلات این قشر تاکید کرد.
محمد زاده رحمانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حوادث اخیر در معدن فسفات آسفوردی بافق فعالتر شدن واحد ایمنی وhsc این معدن در پیشگیری از حوادث را ضروری عنوان کرد و یاد آور شد: باید با بررسی کارشناسی سانحه اخیر که موجب فوت یک کارگر در این معدن شد را تحلیل نموده و با فعالتر نمودن واحدهای مرتبط با پیشگیری از حوادث حین کار از تکرار این گونه حوادث جلوگیری شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد نیز در ادامه این جلسه ضمن قدردانی از حمایت های فرماندار بافق، از برگزاری جشن انقلاب ویژه جامعه کارگری شهرستان خبر داد.
محمدحسین ریاحی همچنین پیرامون تکمیل مجموعه ورزشی کارگران، تامین خودرو و احداث ساختمان جدید اداره کار شهرستان قول مساعدت و پیگیری داد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *