طی مراسمی با حضور مدیر کل ورزش و امور جوانان استان از خدمات ۲ ساله رضا نارگانی قدردانی و سمیه ایزدیان به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق معرفی شد.
به گزارش عصر بافق؛ مسعود شریعتی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان  در حاشیه این مراسم گفت : از ابتدای سال جاری  مقرر شد تا پایان سال  تعداد ۴۷  پروژه ورزشی نیمه تمام و جدید با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال که ۵۰ میلیارد ریال آن با مشارکت خیرین است در سطح استان افتتاح شود و سرانه ورزش استان ارتقا یابد.
وی ادامه داد : ۱۷ پروژه تا هفته تربیت بدنی افتتاح شد و۱۶ پروژه نیز در دهه فجر به بهره برداری می رسد همچنین تعداد ۱۱  پروژه تا پایان سال افتتاح می شود .
مدیر کل ورزش و امور جوانان استان تصریح کرد : ۴۰ خانه ورزش روستایی نیز با اعتبار ۲ میلیارد ریال در روستاهای سراسر استان افتتاح می شود.
شریعتی شاخص این پروژه ها را سالن بین المملی اسکواش، استخر سرپوشیده میبد و سالن چند منظوره عنوان کرد و افزود : این پروژه ها با حضور مسوولان کشوری در ایام دهه فجر افتتاح می شود .

وی در پایان خاطر نشان کرد : در دهه فجر زمین چمن مصنوعی باقرآباد افتتاح می شود و زمین چمن مصنوعی جزستان نیز تا پایان سال تکمیل می شود .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *