به گزارش عصر بافق ؛ صبح امروز و با حضور بخشدار مرکزی، نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان،مدیران جهاد کشاورزی،صنعت معدن تجارت و میراث فرهنگی و دهیاران و روسای شورای اسلامی روستاهای باجگان، دولت آباد، شیطور، برکوئیه و بساب در محل فرمانداری برگزار شد.
در ابتدای این دیدار بخشدار مرکزی ضمن خیرمقدم به مدعوین و تبریک ولادت امام حسن عسکری(ع) به بیان اهمیت و جایگاه اشتغال در رونق و پویایی روستاها پرداخت.
پورامینی هدف این طرح را تبیین طرحی به منظور توسعه اقتصادی روستاهای مورد هدف بیان کرد
و افزود: باید طرح هایی پیشنهاد شود که علاوه بر توجیه اقتصادی و عملی بودن در شرایط امروز کشور با شرایط و ظرفیت های هر روستا همخوانی داشته باشد.
در ادامه بوشهری نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی عنوان داشت: تبیین این طرح ها قرار است برای تعداد دیگری از دهیاریها در سال جاری اجرا گردد.
سپس امراللهی مجری و مشاور طرح به بیان طرح های پیشنهادی پرداخت و مدیران و دهیاران حاضر در جلسه پیشنهادات خود را در این خصوص بیان نمودند که مقرر گردید مجری و مشاور طرح پس از لحاظ نمودن پیشنهادات و موارد مطرح شده طرح نهایی را جهت سازمان مدیریت و برنامه ریزی ارسال نماید.
پورامینی در حاشیه این جلسه عنوان داشت:تسهیلات کم بهره تا سقف سی میلیارد ریال به طرحهای مشارکتی بخش خصوصی و دهیاریها تعلق می گیرد.افراد حقیقی و حقوقی می توانند با ارائه طرح و مشارکت با یکی از دهیاریهای بخش مرکزی از این تسهیلات بهره مند گردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *