زاده رحمانی در حاشیه بازدید شبانگاهی خود از پروژه احداث مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: با تکمیل ۱۸ واحد مسکونی در حال ساخت این نهاد در چند ماه آینده پرونده مددجویان فاقد مسکن در بافق بسته می شود.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ شبانگاه روز یکشنبه یازدهم آذرماه ۹۷ فرماندار بافق به همراه رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و برخی دیگر از مسئولان از پروژه احداث ۱۸ واحد مسکونی مددجویان این نهاد بازدید و از نزدیک در جریان آخرین مراحل احداث این بنا ها قرار گرفت.
محمد زاده رحمانی در حاشیه این بازدید گفت: در مجموع در حال حاضر ۱۸ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در شهرستان بافق در حال ساخت است که ۱۳ واحد آن در شهر و مابقی در روستاهای تابعه می باشد.
وی افزود: با تکمیل این ساختمان ها ظرف چند ماه آینده و در سال جاری با همت و پیگیری که رئیس کمیته امداد شهرستان و همیاری هم معادن که بنابر مسئولیت اجتماعی در موضوع کمک نمودند و هم مدیر کل کمیته امداد استان یزد، باب مددجویان فاقد مسکن در شهرستان بافق بسته می‌شود و هیچ مددجوی در شهرستان وجود ندارد که فاقد مسکن و سرپناه باشد.
فرماندار بافق در پایان ابراز امیدواری کرد که این پروژه تا دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *