روزی که در جواب متن یک #خبرنگار_یزدی که افاضات فرموده بودند که اردکان #استان شود نوشتیم “اردکان شرایط #فرمانداری_ویژه را هم ندارد چه رسد به استان” خبرنگار دیگری از همان یزد با ما تماس گرفت و گفت: چرا جواب دادید، آن یک شوخی، طعنه و مزاح بود و شما نباید جدی می گرفتید، ما در جوابشان گفتیم شوخیش هم ناصواب است، شاید خیال بد کنند اما امروز همچنان آن شوخیهای تلخ ادامه دارد و چه بسا که هدفمند نباشد.
“آقای وزیر کشور! آب و امنیت لوله انتقالی نمی خواهیم! به استان شدن اردکان کمک کنید تا استاندار یزد، استاندار یزد باشد!”
“همه راهها در استان یزد به تابش و اردکان کوچک صد هزار نفری ختم می شود؟! شهرستان اردکان را به استان تبدیل و خیال مردم یزد را راحت کنید”
اینها شوخی شوخی تیترهای دو خبرنگار یزدی است، صورت مسئله را پاک کردن در این استان رسم شده، وقتی خبرنگارانی در مرکز استان باشند تا به جای حل مشکل شهرستان و استان یزد که نه آب است و نه اردکان، صورت مسئله را پاک کنند و خاک ببخشند مسئولی هم پیدا خواهد شد تا فرضیه مهاجرت را به جای حل کردن ریشه ای مقوله آب شرب یزد فریاد زند.
اما سوال اساسی که در ذهن ما نقش بسته این است، آیا مطمئنید در این شرایطی که خودتان برای خودتان و طی سالها با رفتن راه اشتباه و حتی گاهی کمک به شهرستانهای زیاده خواه در دست درازی به حقوق شهرستانهای محروم و بی پناه استان درست کردید، بعد از استان شدن اردکان استاندار یزد واقعا استاندار یزد خواهد بود و خیال مردم یزد راحت؟! این یک شوخی ساده لوحانه است و به ضرس قاطع به شما می گویم نخیر، استاندار بعدی یزد استاندار میبد است، استاندار بعدی یزد استاندار بافق، مهریز، تفت، ابرکوه و چه بسا خاتم و اشکذر و بهاباد نباشد!!
به جای بخشیدن از جیب مردم شریف شهرستان یزد به خود آیید و خائنان به این مردم، دست نشاندگان و خیانت پیشگان را از یزد بیرون کنید.
شورای سردبیری عصر بافق

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *