مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری یزد گفت: سایت ۱۰ هکتاری مورد نیاز جهت احداث مجموعه فرهنگی و هنری وحشی بافقی با کمترین بروکراسی اداری واگذار می شود.

به گزارش عصر بافق؛ فرماندار بافق به همراه رئیس شورای شهرستان و شهردار با مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد دیدار و پیرامون واگذاری سایت ۱۰ هکتاری جهت احداث مجموعه فرهنگی و هنری وحشی بافقی بحث و تصمیم‌گیری نمودند.
در ابتدای این دیدار فرماندار بافق نیز به طرح موضوع انتقال قبر وحشی بافقی، مراحل طی شده و نیاز به یک فضای مناسب جهت احداث یک مجموعه فرهنگی و هنری در شان این شاعر پرآوازه قرن دهم اشاره کرد.
زاده رحمانی همچنین ضمن تشکر از خدمات و فعالیت های رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان به بیان اهمیت توسعه جنگل های دست کاشت به خصوص در منطقه گود گوار و تسریع در اجرای پروژه های آبخیزداری روستاهای قطرم، شادکام و کوشک اشاره کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به برداشت غیر اصولی سنگ در منطقه بیشه در و ضعف قوانین در جهت برخورد با این گونه فعالیت‌ها را عنوان و خواستار کاهش محدوده واگذاری معادن در شهرستان شد، که “محمد رنجبر” رئیس شورای شهرستان نیز ضمن تصدیق این موضوع، به زیاد بودن بیش از حد محدوده واگذاری برخی معدنکاران و حذف غیر اصولی اداره حفاظت محیط زیست از فهرست دستگاه های استعلام شونده جهت واگذاری معادن اشاره نمود.
سید علی نوروززاده شهردار بافق نیز در این جلسه به بیان مشخصات زمین مورد درخواست جهت احداث سایت فرهنگی و هنری وحشی بافقی که منطبق با طرح جامع شهر باشد، اشاره کرد.
در پایان آخوندی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ضمن بیان اهداف و برنامه‌های آن اداره کل در بافق به افزایش تجهیزات خودرویی اداره شهرستان در ماه گذشته و استخدام و به کارگیری دو نفر نیروی انسانی در ماه‌های آینده اشاره و از فرمانداری بافق در جهت کمک به تخصیص بیش از ۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات صندوق های توسعه ملی در قالب طرح های بخش سیلاب، بیابان زدایی و توانمند سازی جوامع روستایی تشکر و قدردانی نمود.
وی همچنین با درخواست فرماندار بافق مبنی بر واگذاری سایت ۱۰ هکتاری جنب دانشگاه پیام نور به شهرداری موافقت و مقرر شد پس از دریافت درخواست و طرح توجیهی از شهرداری نسبت به تسریع در روند واگذاری این اراضی مساعدت نمایند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *