بازدید مدیر کل امور بانوان استان یزد از کارگاه صنایع دستی پیش بافان

عصر امروز ، فاطمه دانش مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری یزد از کارگاه صنایع دستی پیش بافان مبارکه بافق بازدید کرد.

به گزارش عصر بافق ؛ در ابتدای بازدید، مدیر کارگاه صنایع دستی پیش بافان گفت: در مجمع هم اندیشی سال گذشته که با حضور دانش مدیر کل وقت میراث فرهنگی برگزار شد بر لزوم مرمت و تغییر کاربری اماکن بلااستفاده در روستاها از قبیل مدارس، آب انبارها و…جهت مقاصد گردشگری و عرضه تولیدات وصنایع دستی آن روستا تاکید شد .
طاهره زینلی افزود : اکنون این امر در روستای مبارکه انجام شده است و به این منظور سالن ترویج روستای مبارکه با همکاری جهاد کشاورزی، بخشدار مرکزی ، شورا و دهیار روستای مبارکه تحویل ، تجهیز و راه اندازی شد تا ضمن ایجاد اشتغال و رونق صنایع دستی گامی مثبت در احیا و زنده نگهداشتن صنایع دستی بافق برداشته شود.

در ادامه فلاح کارشناس امور ترویج جهاد کشاورزی به شرح عملکرد این اداره در حمایت از فعالان  زیرمجموعه جهاد کشاورزی و لزوم تسهیل در پرداخت وام جهت اشتغالزایی سخن گفت که دانش ، مدیر کل امور بانوان قول پیگیری داد.
در پایان نیز  فاطمه دانش ، مدیر کل امور بانوان استانداری یزد تلاش برای معرفی صنایع دستی را در سطح جهانی کاری ارزنده برشمرد و از تلاش های این مجموعه تقدیر و تشکر کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. ناشناس

    سلام.خواهر بزرگوار سرکار خانم زینلی وبرادر عزیز جناب اقای قانعی .بی شک حفظ ورعایت حجاب اسلامی و حفظ ارزشهای مقدس اسلام ومحافظت ازخون شهدا .مقدم بر هر کاری میباشد .قطعا درجمع خواهران باحجاب بسیجی بودن میطلبید رعایت این نکته میشد اموزش وتولیدوگسترش صنایع دستی یعنی اموزش فرهنگ اصیل ایرانی به نسلهای اینده و صد البته به جهان .کار مهمی که شما بزرگواران با تمام سختی ها کمر همت بر آن بستید.امید است با رعایت نکات مهم اسلامی در امر آموزش به فرزندان مان وجهانیان .ایرانی اسلامی بودن را نشان دهیم.موفقیت شما را ارزومندیم .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *