مجوز #بندر_خشک_بافق که در گذشته صادر شده بود و مانند تمام مجوزها، طرحها و پروژه هایی که کلنگ آن در بافق زمین خورد و بر اثر #عدم_پیگیری به موقع و شروع به کار آن، سنگ اندازیهای بدخواهان و زیاده خواهان در ادوار گذشته گفته شد که به #مهریز منتقل شده همواره طی سالها یکی از مطالبات مردم شهرستان بوده اما تاکنون به نتیجه مطلوب نرسیده است، حتی در چند روز اخیر یکی از دلسوزان و فعالین بافقی در گروهی نوشت: “خیانتی اگر صورت گرفته ، در همه دوره ادامه پیدا کرده و به بافق ضربه زده و پایانی نداشته تا به سال ۹۷رسیده است، انتقال بندر خشک از بافق خیانت چه افرادی بود؟”
سوال اساسی این است که #مجوز احداث #بندر_خشک در شهرستانی که دارای زیرساختها و پتانسیلهای لازم برای آن هست مگر تجهیزات، نیروی انسانی، بودجه و نظایر آن است که به این راحتی از محلی که سالها در رابطه با احداث آن بررسی و تحقیق صورت گرفته به مکان دیگری جابجا شود؟
شنیدیم زمانی که نماینده بافق برای پیگیری بندر خشک مهریز اقدام کرده (فعلا از اینکه چرا برای بندر خشک بافق پیگیری نکرده می گذریم) جواب شنیده که چرا برای بافق که مجوز دارد پیگیری نمی کنید؟ اگر این قصه درست باشد می دانید شبیه چیست؟ شبیه جابجایی مرزهای شهرستان از چهار طرف به سمت کوچک سازی بافق و با کلک اسمی و ترسیمی است تا اگر مسئولی از بافق پیگیر نشد نسبت به لغو مجوز و انتقال آن به مکانی دیگر اقدام شود. (از این نیز می گذریم که جابجایی بندر خشکی که نیاز به زیرساختهای اساسی دارد که با توجه به مجوز صادره قبلی حتما در بافق موجود بوده چطور به جای دیگری انتقال داده شده است)
لازم است نماینده محترم بافق در این خصوص #شفاف_سازی کند تا از شایعاتی از این دست جلوگیری شود و اگر فقط برای احیای مجوز بافق به تنهایی اقدام نمی کند برای هر دو شهرستان همزمان پیگیری لازم را صورت دهد.
شورای سردبیری عصر بافق

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *