رییس جمعیت هلال احمر بافق : انتخابات کانون دانش آموزی دبیرستان در مدارس مجری طرح دادرس بافق برگزار شد.

به گزارش عصر بافق ؛ محمدرضا فتاحی در حاشیه برگزاری انتخابات گفت: این انتخابات که به همت واحد جوانان هلال احمر و همکاری آموزش و پرورش بافق در مدارس مجری طرح دادرس ( توحید ،شهید اکبریان ، صدرا ،مناجات ، مهدیه توحید و رضوران ) در حال برگزاری می باشد در مدرسه توحید برگزار و در سایر مدارس نیز در هفته جاری برگزار می شود.
وی افزود : در این انتخابات از بین کاندیداهای مورد قبول دانش اموزان ۵ نفر به عنوان اعضای اصلی و دو نفر علی البدل انتخاب میشوند.
رییس جمعیت هلال احمر هدف از تشکیل کانون های دانش اموزی را جذب و سازماندهی و ساماندهی دانش اموزان جهت آموزش های امدادی و ارتقاء سطح آگاهی آنان و جامعه در جهت افزایش ایمنی و کاهش خطر پذیری و امادگی برای مقابله صحیح با بلایا و حوادث طبیعی و غیر طبیعی دانست .
فتاحی خاطر نشان کرد : این کانون ها در تقویت روحیه انسانیت و همنوع دوستی دانش اموزان و ایجاد انگیزه در جهت گرایش به مشارکت در برنامه های عام المنفعه و بشردوستانه تاثیر بسزایی خواهد داشت .
وی در پایان از مدیریت ، معاونت پرورشی، کارشناس تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش بافق ، مدیران مدارس مذکور و کارشناس امور جوانان هلال احمر بافق که در این امر همکاری می کنند تشکر و تقدیر کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *