مدیرعامل فلات مرکزی :  تمامی کارگران معدن میشدوان در شرکت تازه تاسیس (متشکل از فولاد غدیر و سنگ آهن) حتما به کار گرفته می شوند و کارگران مبین نیز اگر مشکلی نداشته باشند قطعا جذب سپاسد می شوند.

به گزارش عصر بافق ؛ پس از انتشار خبر بیکار شدن ۳۰۵ نفر از کارگران فلات مرکزی به سراغ مدیر عامل این شرکت رفتیم تا صحبت های وی را بشنویم .
در بدو ورود با هیات سه نفره متشکل از مدیرعامل، مسوول امور مالی و مدیر روابط عمومی روبرو شدیم که در کمال آرامش طی مصاحبه ای یک ساعته به سوالات خبرنگار ما پاسخ دادند که جمع بندی آن را می خوانید.
فرهاد اسلامی در ابتدای سخنان خود گفت : نمی خواهم بگویم اتفاقی نیفتاده اما سوتفاهم پیش آمده که حل می شود.
وی با اشاره به اینکه میانگین کارگران فلات بطور کلی حدود ۹۰۰ نفر می باشد بیان داشت : این تعداد شامل نیروهای رسمی، پیمانکار تامین نیرو، پیمانکار قراداد حجمی مثل کاوشگران نصر بافق در معدن میشدوان و…می شود.

تکذبب می کنم ! ۴۷ نفر کارگر کاوشگران نصر بیکار نشدند!

مدیر فلات در خصوص بیکار شدن کارگران معدن میشدوان گفت : صحبت های آن دو کارگر را تکذیب میکنم ! ۴۷ نفر کارگران شرکت کاوشگران بیکار نشدند زیرا اصلا قرارداد آن شرکت تمام نشده است و یکسال دیگر ادامه دارد .
اسلامی تصریح کرد : شاید پیمانکار شیطنت کرده (؟!!!) و مانور داده که شرکت در حال تعطیلی است ما هم چنین چیزهایی شنیدیم و در حال پیگیری هستیم و پیمانکار را توبیخ می کنیم که چرا چنین چیزی اعلام کرده است!
وی در خصوص اینکه آیا پیمانکار می تواند بدون اجازه فلات درخواست بیمه بیکاری بدهد  بیان داشت :اینکه پیمانکار یکی دو نفر را به دلیل برخی مشکلات و تخلفات از کار برکنار کند بله اما اینکه تمام آن ها بیکار شوند آن هم زمانی که کار خاتمه نیافته امکان ندارد و این شیطنت پیمانکار بوده است.
مدیر فلات خاطر نشان کرد : حقوق شهریور پرداخت شده و در مورد ماه مهر خود ما هم هنوز حقوق نگرفتیم .

قبول داریم بیکاری نیروهای مبین طول کشیده است نهایت سعی خود را می کنیم !
اسلامی در مورد بیکار شدن ۱۹۰ نفر از نیروهای شرکت مبین که در چاه گز مشغول بودند گفت :  قرارداد مبین در خرداد ماه تمام شد و پیمانکار جدید به نام سپاسد جایگزین شد
درمورد تعداد بیکاری ها آمار دقیقی ندارم (؟!!!)
اما عده ای بودند و  تاکنون حدود ۷۰ نفر از نیروهای مبین را جذب کرده است و مابقی را نیز کم کم به مرور زمان جذب می کند.
وی در مورد تضمین استخدام تمام نیروهای بیکار شده مبین گفت : خیر چنین تضمینی نمیدهم چرا که سپاسد شرایط خاص خودش را دارد لکن اکر کارگری مشکل و تخلفی نداشته باشد و شرایط قرارداد سپاسد را نیز بپذیرد قطعا جذب می شود.

نیروهای کاوش پژوه همه غیر بومی بودند و تنها ۱۹ نفر بومی بیکار شدند

مدیرعامل فلات عنوان کرد : قرارداد  شرکت کاوش پژوه (جهادنصر یزد) تمام شده و اکثر نیروهای غیربومی به شهر خود بازگشتند و تنها ۱۹ نفر نیروی غیربومی بیکار شدند.
اسلامی در پاسخ به اینکه پس چرا امار حدود ۷۰ نفر بیکار رد شده است گفت : با اطمینان می گویم این آمار درست نیست و از تامین اجتماعی و پیمانکار در این خصوص سوال می کنیم .

تمامی کارگران معدن میشدوان حتما جذب می شوند!

مدیر فلات گفت : زمانی که شرکت جدید ( متشکل از فولاد غدیر ، سنگ آهن و…) روی کار آمد  این ۴۷ نفر نیروی شرکت کاوشگران و ۱۹ نفر نیروی بومی شرکت کاوش پژوه به اضافه تعدادی دیگر از نیروهای ما (با قراردادی ۲۱ ساله ) حتما جذب شرکت تازه تاسیس می شوند !

عصر بافق : صحبت های مدیر عامل فلات را خواندید پیشنهاد میکنیم خبر بعدی که شامل صحبت های دوتن از کارگران ، رئیس اداره کار و فرماندار بافق هست را حتما بخوانید .
در مقام قضاوت نیستیم اما با خواندن خبر بعد متوجه تناقضات موجود می شوید !

خبر بعدی بزودی منتشر می شود… 

الناز خالقدادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *