سارق و همدستش که با همکاری یکدیگر، پس از سرقت، موتورسیکلت ها را به استانهای جنوبی کشور منتقل می کردند توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان بافق دستگیر شدند.
به گزارش عصر بافق ، سرهنگ “محمد کمالی” فرمانده انتظامی شهرستان بافق در این خصوص گفت: به دنبال افزایش سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان بافق از چندین ماه گذشته تاکنون، ماموران تیم بررسی صحنه پلیس آگاهی شهرستان با مراجعه به محل وقوع سرقت ها، با اقدامات فنی و پلیسی و دوربین های مداربسته، سارق را شناسایی کردند.
سرهنگ کمالی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با تحقیقات بیشتر متوجه شدند که سارق با همدستی دو نفر دیگر اقدام به سرقت می کرد و موتورسیکلت ها را پس از سرقت به استانهای جنوبی کشور انتقال می داد.
این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران با تعقیب و مراقبت شبانه روزی، نامبرده را به همراه یکنفر از همدستانش ظرف کمتر از سه ساعت پس از حضورشان در بافق دستگیر کردند.
سارقان در بازجویی پلیسی به سرقت موتورسیکلت ها با همدستی یکنفر دیگر اعتراف و بیان داشتند: موتورسیکلت هایی که در سطح شهر هیچ گونه قفل و تجهیزات ایمنی نداشته را سرقت می کردند.
کمالی در پایان با اشاره به اینکه، تحقیقات در رابطه با سایر سرقت های موتورسیکلت از متهمان ادامه دارد، از شهروندان خواست وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی مانند قفل و زنجیر ایمن نمایند و از رها سازی آن در معابر خودداری کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *