زمین با ضربه های سهمگین کلنگ زخمی شد و ناله هایش به آسمان بلند شد اما از افتتاح بزرگترین پیست اسکیت شهرستانی در بافق نه تنها خبری نشد که حتی یک درصد هم پیشرفت نداشت

کلنگ پیست اسکیت شهرستانی کشور در شرف یکسالگی و دریغ از یک درصد پیشرفت
حدود یکسال پیش بود که با حضور رئیس فدراسیون اسکیت کشور در بافق، پروژه کلنگ زنی بزرگترین پیست اسکیت در بافق با کلی تدارکات و مراسم آنچنانی به زمین خورد مسئولان آمدند و کلنگ احداث پیست اسکیت را به زمین زدند و سخنرانی های آنچنانی ……
یازده ماه و چهارده روز گذشت و مردم شهرستان بافق مانند خیلی از پروژه هایی که اسمی بود و انجام نگرفت آرزویشان این است که دیگر کلنگی پیدا نشود و همانند اسطوره ها به تاریخ بپیوندد و دل زمین و زمان را به درد نیاورد و آخرش هم هیچ ….
در آن روز یعنی سوم آبانماه 96 خود مسئولان استان و شهرستان شاید می دانستند که آهک و گچ تنها خاطره اش را با کلنگی به زمین می سپارد و دیگر هیچ …….
کلنگ احداث نخستین پیست اسکیت شهرستانی کشور در بافق زمین خورد.
“تاریخ خبر: ۱۳۹۶/۰۸/۰۳، زمان خبر: ۱۰:۰۵
کلنگ احداث نخستین پیست اسکیت شهرستانی کشور در بافق به زمین زده شد، با حضور رئیس فدراسیون اسکیت کشور ساخت نخستین پیست اسکیت شهرستانی کشور در بافق با اعتباری بیش از 8 میلیارد ریال آغاز شد. با حضور بهمن محمدرضایی رئیس فدراسیون اسکیت، صادق طهماسبی مدیرکل پدافندهای غیرعامل و رئیس هیئت اسکیت استان یزد، محمد زاده رحمانی فرماندار بافق، رضا نارگانی رئیس اداره ورزش و جوانان، رضا امیدوار رئیس هیات اسکیت شهرستان بافق و جمعی از مسئولین احداث مجموعه ورزشی اسکیت شهرستان بافق آغاز شد.
محمدرضایی با بیان اینکه پیست اسکیت شهرستان بافق با حمایت بخش خصوصی و فرماندار احداث خواهد شد خاطر نشان کرد: با تأمین مالی و تمرکز بخش خصوصی روی این قسمت ظرف مدت ۶ ماه پیست به بهره‌برداری می‌رسد.
محمد زاده رحمانی با اشاره به اینکه هفتمین پیست استاندار کشور در این شهرستان ساخته می شود، اظهار داشت: همت روسای هیات اسکیت استان و کشور، اداره ورزش و جوانان و هیات شهرستان در زمینه شروع عملیات عمرانی ساخت این پیست، قابل تقدیر است.
رئیس اداره ورزش و جوانان بافق در ادامه گفت : با توجه به تمام مسائلی که ذکر شد زمینی با مساحت 10 هزار متر مربع در اختیار هیات اسکیت شهرستان بافق قرار گرفت تا هیات اسکیت بتواند با برنامه ریزی مناسب و هدفمند در آینده ای نزدیک مجموعه ورزشی اسکیت بافق را افتتاح و به بهره برداری برساند.”
پیستی که قول بهره برداری شش ماهه آن توسط رئیس فدراسیون اسکیت کشور داده شده بود اکنون در روزهای پایانی شش ماهه دوم قرار دارد و نه تنها اقدامی صورت نگرفته بلکه پیگیری آن نیز به دست فراموشی سپرده شده است. باید به این برنامه ریزی و پیگیری امور از طرف مسئولین مربوطه آفرین گفت.
شورای سردبیری عصر بافق

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *