به گزارش عصر بافق ؛ جلیل عفتی مدیرکل بهزیستی استان یزد با اشاره به وضعیت مسکن معلولان در بافق بر لزوم بررسی مسائل و مشکلات مسکن مهر معلولان در این شهرستان تاکید کردو گفت: سعی شده  با هماهنگی با بانک‌های مربوطه به اقساط معوقه به افراد آسیب دیده کمک شود.

عفتی با بیان اینکه در بازدید از ساختمان ها  علل آسیب‌های وارد شده  بررسی شده است افزود: نقض در کار از سوی پیمانکار مجموعه و صحیح بودن واگذاری زمین، از نظریه‌های کارشناسی مطرح شده در این رابطه است.

مدیرکل بهزیستی استان ادامه داد:این آسیب‌ها طی ۱۰ روز آینده از سوی بخش خصوصی و یا پیمانکار بر طرف می‌شود و  پروژه دارای نقض بازسازی می‌شود.

محسن صدقیان معاون عمرانی استاندار یزد با تاکید براینکه باید آسیب‌ها شناسایی شود تا از اتفاقات در آینده جلوگیری شود گفت:با بررسی کارشناسی‌های صورت گرفته می توان مشکلات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن بر طرف کرد.

صادقیان افزود: آسیب‌های وارد شده باید به هر شکل ممکن بررسی شود و مقصر، خسارت‌های وارد شده را جبران کند.

بار‌ها این موضوع پیگیری و اظهار و نظر‌های متفاوتی برای علت این مشکل ارائه و قول‌هایی هم به معلولان ساکن این منازل داده شد.

برخی از معلولان ساکن این مجتمع منازل خود را بدلیل ناامن بودن تخلیه وترک کرده اند.

پس ازاقدامات انجام شده در طول این مدت معاون عمرانی استاندار یزد، مدیرکل بهزیستی استان، فرماندار بافق و جمعی ازکارشناسان دفتر فنی استانداری در بازدید از این مجتمع آپارتمانی آخرین نتایج را برای رفع این مشکل بررسی کردند.

اواخر خرداد ماه سال جاری ساکنان برخی از منازل مجتمع آپارتمانی ۴۰ واحدی مسکن مهریاس معلولان بافق به علت ترک خوردگی دیوار‌ها و ساختمان این منازل اقدام مسئولان برای رفع این مشکل را خواستار شدند.
خبر : پریسا رجبی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *