به گزارش عصر بافق ؛ محمدرضا فتاحی بافقی رییس جدید هلال احمر بافق در دومین روز کاری خود همزمان با روز ملی روستا و عشایر با حضور در بین کاروان سلامت ضمن اعلام این خبر اظهار داشت اعزام این کاروان به منظور خدمات رسانی در جهت سلامت محوری جامعه روستایی و ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی در جهت پیشگیری وتشخیص و درمان بیماران روستایی بویژه سالمندان و کودکان بود که با مشارکت پزشک ,پیراپزشک و ۳۰نفر داوطلب انجام پذیرفت .
وی عنوان نمود اعضای کاروان ضمن غربالگری قند و فشار خون و ویزیت رایگان به روستاییان توصیه های بهداشتی و مشاوره ای ارائه نمودند.
فتاحی بافقی خاطر نشان کرد ضمن ویزیت رایگان ،اهدا بسته های معیشتی به روستاییان و دیدار با خانواده های شهدا و دلجویی از سالمندان و حضور در نیروی انتظامی روستا بمناسبت هفته نیروی انتظامی نیز از جمله خدمات داوطلبانه کاروان سلامتی بود که به مردم روستای کوشک ارائه شد.
وی در پایان از بخشدار بخش مرکزی بافق ، کارشناسان استانداری ، هلال احمر استان ،کادر پزشکی و پیراپزشکی کاروان ، رییس شورای کوشک ؛ دهیارکوشک ، خانه داوطلبی روستا، نیروی انتظامی ، اورژانس ۱۱۵ . مردم شریف روستای کوشک و کلیه داوطلبان و امدادگران حاضر در این کاروان سلامتی که در انجام این امر مساعدت نمودند تشکر و قدردانی نمود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *