صبح امروز ، طی آئینی از زحمات جعفر حسن پور رئیس سابق هلال احمر تقدیر و محمدرضا فتاحی (رئیس اسبق ) به عنوان رئیس جدید هلال احمر معرفی شد.

معارفه زشت
معارفه ای که نائب رئیس شورای شهر آن را زشت عنوان کرد و به سخنانی  پرداخت از جنس گلایه و کنایه !
باقی زاده بازگشت فتاحی را سنگین خواند و گفت انتظار داشتیم او را در یکی از پست های معاونت ببینیم .
وی ادامه داد: نمیدانم چرا استان از نیروهای توانمند بافقی فراری است؟!

تیر خلاص به طالبی
پس از انتقاد صریح رئیس شورای شهر نسبت به طالبی معاون سیاسی امنیتی استاندار، این بار نوبت به نایب رییس شورا رسید که در پاسخ به اینکه طالبی بافقی است بگوید : وی از بافق رد شده است !

بازگشت به خانه اول
محمدرضا فتاحی که در سال های گذشته رئیس هلال احمر بافق بوده به امید معاونت فرمانداری از هلال احمر به فرمانداری می رود اما در آنجا به بخشداری می رسد.
پس از آن از سمت بخشداری  (طبق شنیده ها به بهانه های مختلفی از قبیل پایان ماموریت ، رای ندادن روستاهای بخش مرکزی به روحانی ، همراهی در پیگیری مرزها و معادن d19) کنار گذاشته می شود و با وعده معاونت هلال احمر یزد و حتی مدیر کلی  به یزد می رود و پس از کش و قوس های فراوان  بدون اینکه به پست و مقامی برسد به خانه اول (ریاست هلال احمر بافق) بازگشت !

حرف آخر
آقای فتاحی توصیه می شود از این به بعد با ریسمان پوسیده وعده و وعید هیچ کس توی چاه نروید!
و همچون گذشته خدمت کنید خدا بزرگ است…

  1. محمود

    زنده باد سید بزرگوار واقعا از قاطعیت جنابعالی در بیان حقایق و دفاع از نخبگان بافقی بدون ملاحظه حزبی و گروهی متشکریم.اگه پنج تا مسول دلسوز همدل مثل شما داشتیم که فارغ از مسایل جناحی و حزبی و گروهی و محله ای و بدون ترس از دست دادن پست و مقام از حقوق حقه شهر دفاع میکردن حال و روز ما و شهر ما بهتر از اینا بود.

  2. ناشناس

    در یک کلام سیاسیون شهرستان باید بدانند که نبود جریان و تشکل های منسجم ,همگرا ,قوی ,با برنامه ,اثر گذار و مطالبه گر در شهرستان به معنای ادامه دار بودن این محرومیت افسار گسیخته در شهرستان خواهد بود و این امر می تواند صدمات بیشتری را در آینده متوجه کل شهرستان نماید

  3. ناشناس

    سلام
    حرف دل همه است درست می گویید
    مال اینست که ایشان حرف زور را نمی پذبرد و به هموطناش خیانت نمی کنه و انها را خوب شناخته و وارد بازیشان نشد و فقط خدمت به شهر ش را پذیرفته برای همین دور سرش گردوندن خدمت به مردم و روراستی عاقبت خیری میاره همین بسه خدا خیرتان بده موفق باشید آقای فتاحی خدا بزرگه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *