بر خود واجب می دانیم خدا قوتی جانانه به خبرنگار صدا و سیما در بافق و تیم جوان و صمیمی دفتر خبر بافق داشته باشیم، قدیمها یادمان هست که بافق بود و آقای حبیبیان، چون قبلا در کار رسانه کمتر بودیم شاید اطلاعاتمان ناقص باشد، شاید افراد دیگری نیز بودند که ما اطلاعی نداریم، نمی دانیم شهرستان بافق، دفتری به نام دفتر خبر داشت یا نه؟ ولی امروز همه چیز برای صدا و سیما و خبرنگارش در بافق متفاوت است، اصولا هر جایی به جوانترها بیشتر اعتماد شد نتایج بسیار قابل قبولی حاصل شد، به جرات و بنا به شواهد و آمار می توان دفتر خبر بافق را با فاصله ای زیاد و چشمگیر از دیگر شهرستانها در رتبه اول استان دسته بندی کرد. چه شد؟
استفاده از نیرویی جوان، دلسوز و خوش فکر، دعوت از علاقه مندان به مشارکت و کمک در امر تهیه خبر و گزارش، برگزاری کلاسهای تخصصی خبرنویسی، عکاسی و خبرنگاری، جایگاه شهرستان را به جایی که اکنون در آن قرار دارد و در اوج رسانده است. نیروهای نوجوان و جوانی که بدون هیچ گونه چشمداشتی و فقط با عشق به شهر و مردمش پا در این مسیر گذاشته و همه جا حضور دارند تا بافق را، مشکلات و مطالباتش را، فرهنگش را، زیباییهایش را و … به گوش استان و کشور برسانند و با پیگیری مجدانه به تازگی تجهیزات پخش زنده نیز برای دفتر خبر بافق تهیه شده و مراسم های مذهبی شهرستان به صورت زنده در شبکه تابان پخش می شود. دست مریزاد
شورای سردبیری عصر بافق

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. احمد

    ان شاءالله از مسیر خارج نشود

  2. ناشناس

    ایکاش مصاحبه ای هم با جناب حبیبیان عزیز داشته باشید و از سختی های خبرنگاری اون زمان ازشون میپرسیدید تا مردم بدانند خبرنگار واقعی کیست و چیست.
    ویژگی متمایز اقای حبیبیان این بود که خبرها را انطور که واقعیت داشت منعکس مینمود

  3. ناشناس دوم

    لایک ناشناس

  4. جواب ناشناس

    وقتی خبرگزاری و خبرنگاری وابسته به جا یا نهادی باشه مجبوره اخبار را براساس خواسته اونا منعکس کنه و لزومی نداره حرف وومشکلات مردم را مطرح کنه.
    ضمنا خبرنگار بایستی جزا راست نگوید وبعضی اوقات هر راست نشاید گفت

  5. رضا

    الان هر وقت شبکه ها رو می زنی خبری از بافق هست ولی قبلا اسمی از بافق نبود اصلا.خداقوت به همه این بجه ها.
    دوم اینکه کیفیت خبرهای الان رو اصلا نمیشه مقایسه کرد با گذشته ..
    یادم نمی اد گذشته خبری از,بافق در شبکه های سراسری پخش شده باشه ولی الان خداییش خوب شده.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *