امام جمعه بافق گفت: اگر کشور در موقعیت حساس نبود استعفا می دادم.

آیت الله سید جواد سلیمانی در جلسه پیگیری تخصیص ۱۵ درصد از سهام شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق که در محل هیات داوری در تهران برگزار شد اظهار داشت: پس از گذشت ۲۳ سال امام جمعه از تمام مشکلات و کمبودهای شهر بخوبی اطلاع و آگاهی کامل دارم.

وی بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به طور مرتب سنگ و معادن به طرف اصفهان حمل می شود.

آیت الله سلیمانی با بیان اینکه تمام شهرستان های استان از حداقل دو بانده شدن محور اصلی تردد برخوردار هستند تصریح کرد: بافق هنوز در تامین وسایل اولیه درمان و دوبانده کردن جاده بافق یزد ناتوان است.

امام جمعه بافق با اشاره به اینکه سالانه هزار و چهارصد میلیارد تومان چاله های وزارتخانه از شهر محروم بافق پر می شود تصریح کرد: در سال نود مردم شهر در پی اعتراضات دستگیر شدند و کتک خوردند اما کسی به خواسته آنان توجه ای نکرد.

وی با بیان اینکه با قطره چکان آبرو جمع کرده ام گفت: دل من برای نظام می سوزد چرا مسوولینی که پای صورتجلسه ۹/۶ را امضا کرده اند به تعهد خود پایبند نیستند.

امام جمعه بافق عنوان کرد: ما گول همین وعده ها را خورده ایم در زمان اعتراضات بین دو نماز جمعه ربیعی به من زنگ زد و درخواست داشت تا مردم را آرام کنم به شهر و مردمانش قول پیگیری حقشان را داده ام چرا کسی پاسخگوی مردم نیست؟!!!

آیت الله سلیمانی با اشاره به اینکه دغدغه ضربه به نظام مرا می آزرد یادآور شد: خجالت می کشم جلوی مردم فقط از وعده ها صحبت کنم و اگر کشور در موقعیت حساسی نبود استعفا خود را از کار می دادم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *