رئیس فوریت های پزشکی شهرستان بافق : در شش ماهه اول سال جاری ۱۳۹۷ مورد ماموریت اورژانسی از سوی پرسنل فوریت های پزشکی شهرستان بافق صورت گرفته است.
به گزارش عصر بافق ؛ صبح امروز همزمان با 26 شهریورماه چهل و سومین سالروز تشکیل اورژانس و فوریت های پزشکی فرماندار بافق به اتفاق رییس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان با رییس و کارکنان اورژانس 115 دیدار و ضمن تبریک این روز از زحمات شبانه روزی آنان تجلیل نمود.
محمد زاده رحمانی در این دیدار گفت: شغل ماموران اورژانس به گونه ای است که با زندگی شخصی افراد فعال در این عرصه آمیخته شده است و هر لحظه باید آماده خدمات رسانی به آسیب دیدگان و بیماران باشند.
وی ضمن قدردانی ویژه از کارکنان اورژانس شهرستان در جهت کسب رضایت مندی همشهریان گفت: خوشبختانه پرسنل پایگاه های اورژانس بافق توانسته اند با انجام شایسته امور کاری خود و روابط عمومی بالا کمترین شکایات را نسبت به سایر دستگاه های خدمات رسان به خود اختصاص بدهند.
رییس اورژانس بافق نیز به ارائه گزارشی از عملکرد مجموعه اورژانس پرداخت و عنوان داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون در حدود 1397 مورد ماموریت از سوی پرسنل انجام شده است که این ماموریت ها شامل حوادث جاده ای، شهری، ترافیکی و .. بوده است.
سعید ملک زاده ضمن قدردانی از حضور و حمایت های همه جانبه فرماندار شهرستان از اورژانس گفت: راه اندازی کد دوم اورژانس، ساخت پد هلیکوپتر، آغاز احداث اورژانس جاده ای در محور سیریزو کوشک، توسعه ناوگان آمبولانسی و تجهیزات پایگاه ها، از جمله اقداماتی است که با تلاش فرماندار شهرستان صورت گرفته و در حال انجام است و این اقدامات نقش بسزایی در خدمات رسانی بهتر ما به شهروندان را داشته است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *