یادمان هست که پس از فوت کارگری در #معدن_کوشک بافق، جلسات، بازدیدها، مصاحبه ها و خبرهای داغی در خصوص این اتفاق اسفبار که بار اول هم نبود و قطعا بار آخر هم نیست و ایمنی معدن مخابره می شد و بالاخره به مالک معدن سه ماه برای #ایمن_سازی فرصت داده شد اما سه ماه گذشت ولی دیگری خبر، جلسه و یا مصاحبه ای ندیدیم و به احتمال زیاد خدای نکرده تا اتفاق بعدی مسکوت مانده است.
در خصوص #فولاد_ابویی، بعد از سالها تعطیلی کامل پیگیری نماینده، فرماندار و شورای شهر در جلسه شبانه با وزیر بالاخره فرصت سه ماهه ای به سرمایه گذار داده شد تا نسبت به تعیین تکلیف آن اقدام کند ولی اکنون که ماهها از آن فرصت گذشته است دریغ از یک حرکتی کوچک تا روزنه امیدی باز شود و اما فرصت سه ماهه صادقیان، معاون عمرانی استاندار محترم در خصوص جاده بافق یزد را نیز می توان جزء همین سه ماهه ها دسته بندی کرد چرا که آن هم به شرط جور بودن قیف و قیر و … بوده است و دقیقا بعد از تشر امام جمعه محترم بافق از تریبون نماز جمعه و گله و بی توقعی از مسئولین؛ می گویند پسر ملانصرالدین از ملا پرسید فقر چند روز طول می کشد؟ ملا گفت چهل روز، پسر پرسید یعنی بعد از چهل روز پولدار می شویم؟ ملا گفت نه به آن عادت می کنیم.
دقیقا وعده های مطالبات مردم محروم بافق با این داستان بی شباهت نیست اگر ۴۰ روز را به سه ماه تغییر دهیم و به عادت کردن، فراموشی و گاهی بر اثر بی توجهی و عدم پاسخگویی مسئولین مربوطه بیخیالی، دلسردی و ناامیدی مردم از مطالبه گری را نیز اضافه کنیم.
شورای سردبیری عصر بافق

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *