بحث #جاده بافق یزد پس از خطبه های این هفته نماز جمعه بافق دوباره در بین مردم، خبرنگاران و گروههای مجازی داغ شد، بحثی که دیگر تمام شدنش آرزوی هر شهروند بافقی شده است و معلوم نیست بالاخره طلسمش به دست چه کسی شکسته خواهد شد.
آیت الله سلیمانی امام جمعه بافق در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان گفت: “مسولان به من گفتند که در هفته دولت بخشی از جاده یزد بافق افتتاح می شود که نشد و دروغ گفتند، از مسولان می خواهم در تکمیل پروژه جاده یزد بافق تسریع نمایند.”
اما این میان خبرنگار روزنامه آفتاب یزد طی نوشته ای به رسانه های بافقی گفته از مردم به خاطر این موضوع عذرخواهی کنند.
باید گفت عذرخواهی از مردم سهل و گواراست و ما از آن استقبال می کنیم ولی در لیست عذرخواهی های ما جاده تقریبا در پایان قرار خواهد گرفت و اگر به عذرخواهی ما رسانه ای ها باشد و بدانیم هر عذرخواهی ما از مردم، پروژه ها و مطالباتی که سالیان سال بلاتکلیف رها شده، پیشرفتی هر چند اندک به خود می بیند ما روزی هزاران بار از مردم عزیزمان عذرخواهی می کنیم، اصلا ما به جای تمامی مسئولینی که سالها با مردم با صفای بافق دو رو بودند و وعده و وعید دادند و عمل نکردند از مردم عذرخواهی می کنیم.
از مردم شهرستانهای بافق و بهاباد به خاطر پیگیری بی نتیجه ۲۵ ساله جداسازی بخشهایی از مرزهایشان شامل معدن چادرملو عذرخواهی می کنیم!
از مردم بافق به خاطر پیگیری بی نتیجه ۱۲ ساله جدایی دوباره بخشهایی از شهرستان بافق به همراه معدن D19 و مناطق بکر محیط زیست بافق عذرخواهی می کنیم!
از مردم بافق به خاطر تجزیه شهرستان و جداسازی قریب به نیمی از مساحت بافق، جداسازی یک بخش از شهرستان، تک بخش شدن شهرستان، جداسازی ۳۵ پارچه آبادی از شهرستان بافق عذرخواهی می کنیم!
از مردم بافق و اهالی محترم ۳۵ پارچه آبادی شهرستان بافق که اکنون در بعضی مناطق آب آشامیدنی نیز ندارند، پیگیری بی نتیجه ۹ ساله بدعهدی مسئولین در برگرداندن این ۳۵ آبادی به شهرستان عذرخواهی می کنیم!
از مردم شهرستانهای یزد، میبد، بافق، بهاباد، مهریز، ابرکوه و خاتم و پیگیری بی نتیجه ۲۰ ساله استقلال ناعادلانه شهرستان ۷۵۰۰۰ نفری اردکان در آن زمان در حوزه های انتخابیه استان عذرخواهی می کنیم!
از مردم شهرستان بافق و کارگران شرکت سنگ آهن به خاطر جداسازی همراه با ابهام معادن شرکت سنگ آهن مرکزی عذرخواهی می کنیم!
از مردم بافق و استان یزد به خاطر پیگیری بی نتیجه قریب به ۱۰ ساله فولاد ابویی، یکی از هشت طرح فولاد استانی کشور و انفعال کامل استانداری در قبال آن عذرخواهی می کنیم!
از مردم بافق و شهرستانهای محروم استان به خاطر نقصهای فراوان در چارت سازمانی ادارات و بی عدالتی در تخصیص نیروی انسانی مطابق با چارت سازمانی تعریف شده عذرخواهی می کنیم!
از مردم بافق و شهرستانهای محروم استان به خاطر تبعیض در تخصیص بودجه های دولتی و علی رغم بارها درخواست شفافیت و عدم پاسخگویی مسئولین و استانداری عذرخواهی می کنیم!
اصلا از مردم شهرستانهای بافق، تفت، ابرکوه، بهاباد، خاتم، اشکذر و مهریز به خاطر اینکه آیت الله اعرافی امام جمعه محترم میبد پس از اینکه این شهرستان اکنون بیش از بیست سال پیاپی نماینده بومی در مجلس دارد گفته اند: “درخواست استقلال حوزه انتخابیه میبد عادلانه است” عذرخواهی می کنیم!
از مردم بافق، بهاباد، مهریز، ابرکوه، خاتم، اشکذر و تفت به خاطر بی عدالتی بزرگ گذشته، ادامه آن در حال حاضر و سکوت، انفعال و یا همراهی مسئولین امر نیز عذرخواهی می کنیم.
شورای سردبیری عصر بافق

برچسب ها : , ,
  1. ناشناس

    من هم از جانب مسولین دولتی از امام جمعه بافق و مردم شریف بافق عذرخواهی میکنم و فقط به این نکته اشاره میکنم که صحبتهای امام جمعه محبوب شهرمان یا۷ به قول طلایی مقدم عزیز محور وحدت شهر بویژه در خطبه ها همیشه راهگشا و کارگشا بوده.یکیش جاده بود که کمتر از یکهفته از اخطار ایشان افتتاح شد .دیگریش دی ۱۹ خواهد بود و هشداربه مسولین کم کار.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *