امام جمعه بافق :در خصوص تکمیل جاده بافق-یزد به من دروغ گفتند !
به گزارش عصر بافق ؛ آیت الله سلیمانی در خطبه نماز جمعه امروز در زمینه تکمیل بزرگراه یزد به بافق با ابراز ناخرسندی از روند افتتاح باقیمانده مسیر در هفته دولت گفت: در هفته دولت به من زنگ زدند و گفتند ۱۰ کیلومتر دیگر از بزرگراه باقیمانده است و قرار است ۵ کیلومتر آن در هفته دولت به بهره برداری برسد که ما دروغ آن‌ها را در این تریبون اعلام کردیم و اشتباه کردیم که گفتیم و دیگر نمی‌گوئیم.

وی تصریح کرد: قولی را که اعلام کردید و ما هم اینجا گفتیم باید انجام شود و در تکمیل این بزرگراه تسریع شود تا مشکلات بیشتر برای مردم پیش نیاید و دچار چالش نشویم.

امام جمعه بافق همچنین  با اشاره به مشکلات ناهنجاری‌های اخیر در شهر بافق و روستاها  از شورای تامین بافق و نیروی‌های انتظامی و امنیتی خواست تا به این مساله رسیدگی کند چرا که شهرستان بافق همواره از نقاط مصون و امن بوده است و این مسائل در بافق جایگاهی ندارد.

ایت الله سلیمانی افزود: اگر فردی باید حدالهی برای او جاری شود باید دادگاه این پرونده را بررسی کند چرا که به امنیت منطقه خدشه وارد شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه در جامعه مشکلات گرانی، تبعیض و پارتی بازی در جامعه وجود دارد از مسئولان خواست به طور شفاف با مردم صحبت کنند و مردم از شفاف گفتن نگران نیستند و نگرانی مردم از آن چیزی است که گفته نشود و یا کوتاهی در کار صورت بگیرد.

امام جمعه بافق بیان داشت: از مایوس کردن مردم بپرهیزیم چرا که انقلاب اسلامی در عمر ۴۰ ساله خود سخترین شرایط را داشته است و به برکت خون شهدا و خانواده ایثارگران از این مشکلات هم عبور می‌کند.

آیت الله سلیمانی همچنین خاطر نشان کرد: ارتباط با جوانان و استفاده از ظرفیت‌های آنان نیز می‌تواند راهگشای مسائل باشد چرا که نیروی جوان کشور مستعد و غنی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز جشن نیکوکاری بر ضرورت مشارکت در این امر خیر و همکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره) به منظور رفع مشکلات نیازمندان به ویزه در آغاز سال تحصیلی و تامین مایحتاج دانش آموزان نیازمند تاکید کرد.

امام جمعه بافق همچنین با توجه به آغاز فصل برداشت خرما در شهرستان بافق از کشاورزان خواست برای برکت محصول خرمای خود زکات آن را بپردازند تا نیازمندان هم از این نعمت بهرمند شوند.

پ.ن ۱ : وقتی امام جمعه بافق از وعده های عملی نشده مسوولان گلایه می کند ببینید مردم شهر چه می کشند!
کارد به استخوان رسیدن که می گویند همین است دیگر …
پ.ن۲ : خداکند که هشدار برگرداندن امنیت به شهر نیز نشان از کم کاری عده ای نباشد.
پ.ن۳: در خصوص شفاف سازی مسوولان برای مردم که هیچ نگوییم بهتر است…

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. شهروند بافقی

    با سلام.
    در موردِ اتفاقاتِ ناخوشایندِ درگیری در شهر عرض کنم که یک سرِ افرادِ در این درگیری افرادی بودند که خودِ سیستم به اونها بها داده و بزرگشون کرده.
    وقتی کارتِ ورود میزنن و بجایِ سرکار ماندن، میرن بیرون و میرن خانه و دوباره میان داخل و خروج میکنن و میرن بیرون و کارِ هرروزشون هست و هیچکس هم نیست بگه چرا سرِکار نمیاین و بهشون حقوق میدن.

    وقتی یکی دیگه از این افراد در یک درگیری به دادگاه میاد و یکی از اعضایِ … شهر دنباله کارهاش را میگیره که سند بیاره تا بازداشت نشه.
    وقتی ، وقتی ، وقتی.
    وقتی همه میدونن و هیچ برخوردی با این بی نظمی ها و بی عدالتیها نمیکنن ، خروجیش به جایی ختم میشه که خیال ورشون میداره و فکر میکنن آقابالاسرِ شهر هستند و یکی هم پیدا میشه که مقابلشون وامیسه و به چاقو کشی ختم میشه.

    خودتون خواستین. ربطی به جامعه نداره.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *