✍️رضابردستانی
انتشار دیرهنگام یک نامه، آغاز یک ماجرا بود! #کانال_تلگرامی_دهقانی_فیروزآبادی تلاش داشت که نشان دهد کمیسیون شوراها طرح عجیب و غریب ترکیب جدید حوزه های انتخاباتی استان یزد را پذیرفته و اما ساعاتی بعد با انتشار ناقص و شاید هدفمند مصاحبه #سلیمی_سخنگوی_کمیسیون_شوراها این مسئله ابعاد تازه ای گرفت.
از صبح امروز و پس از واکنش جدی #روزنامه_آفتاب_یزد به اصل موضوع، حالا خبر رسیده که خبر منتشر شده از سوی تسنیم اشتباه بوده و اساساً سلیمی چنین ادعایی را مطرح نکرده! و قابل طرح نیز نمی تواند باشد.
اصل حرف چه بود؟
اصل حرف این است:«تعداد نمایندگان استان یزد افزایش می یابد اما نه طبق نظر و سلیقه تابش و دهقانی فیروزآبادی بلکه مطابق پیشنهاد و خواسته ای که صباغیان بافقی ارائه داده بود.»
مقصر نشان دادن صباغیان با تکیه بر یک فرض غلط، مترادف با شانتاژ رسانه ای است، در گزارش آفتاب یزد بر این نکته پافشاری شده بود که اساساً مسکوت گذاشتن یک قانون با بهانه قراردادن اختلاف مجمع نمایندگان استان توجیه قانونی ندارد که احساس می شود تسنیم هم خیلی زود پی به اشتباه خود ببرد و اصل خبر را با تمام جزئیات آن منتشر نماید.
منتظر اظهار نظر صریح محمدرضاصباغیان بافقی هستیم، اظهار نظری که خط بطلانی خواهد کشید بر 20 سال بی عدالتی در تعیین حوزه های انتخابیه ی استان یزد!

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *