نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور در بافق گفت: #مجوز_استخدام ۵ نیرو برای #پلی_کلینک_تخصصی بافق اخذ شده است.
در ابتدا از نماینده محترم مردم تشکر و قدرردانی می کنیم از اینکه پیگیر مجوز استخدام نیروی پلی کلینیک تخصصی بافق شدند و ما به شما با ضرس قاطع می گوییم که تمام اداره های بافق از #کمبود_نیرویی که طبق قانون می بایست داشته باشند و ندارند رنج می برند و در راس همه آنها فرمانداری شهرستان، لطفا اخذ مجوز استخدام را به تمام اداره های بافق در حد وسعتان بسط دهید و نظارت بر جذب آنها نیز داشته باشید چرا که شایعاتی مبنی بر جذب ۵ نفر نیرو در گذشته برای همین پلی کلینیک وجود دارد که یا بافق و پلی کلینیکش را ندیده اند و یا اگر دیده اند به مدتی محدود و منتقل شده اند، به کجا و بنا بر کدام قانون نمی دانیم؟! البته نوشتیم شایعات و شایعاتی دیگر که شنیده بودیم قبلا تحت عنوان مطلب “پلی کلینیک یا درمانگاه یا …؟” از مسئولین تامین اجتماعی و پلی کلینیک پرسیدیم (قابل توجه کسانی که به ما می گویند اینقدر بر طبل بومی و غیر بومی نکوبید، هر دو مسئول بومی هستند) و عدم جواب دهی مناسب و شفاف سازی نشان از واقعیاتی تلخ دارد، سوالها را به این بهانه دوباره تکرار می کنیم:
۱- ساختمان واقع در بلوار ورودی شهر چیست؟
۲- با توجه به پاسخ سوال اول چه امکانات و تجهیزات سخت افزاری برای چنین مکانی نیاز هست و اکنون چه تجهیزاتی در آن ساختمان مستقر و در حال استفاده است؟
۳- ساعت کاری پاسخ مورد اول باید به چه شکل باشد؟ ظاهرا در تعاریف پلی کلینیک تخصصی که خواندیم نوشته بود شیفت های کاری و از آن برداشت شبانه روزی می شود.
۴- تعداد نیروی مورد نیاز پاسخ مورد اول چند نفر است و اکنون چند نفر در آن ساختمان مشغول به کار هستند و با چه ساز و کاری جذب شده اند؟
۵- آیا در گذشته افرادی بوده اند که با استفاده از چارت سازمانی و فضای ایجاد شده ساخت این ساختمان در بافق جذب شده باشند و اکنون در بافق نباشند؟
۶- آیا تجهیزی بوده که برای این ساختمان خریداری شده باشد و به علت نبود متخصص لازم از شهرستان به مکان دیگری منتقل شده باشد؟
البته این مورد هم هست، صحت و سقمش را اصلا تایید نمی کنیم و عینا به نقل از یکی از گروههای تلگرامی اینجا ذکر می کنیم “دروود بر همشهریان عزیز بافقی، یک نیروی غیر بومی در بافق در درمانگاه … به نام … در قسمت داندانپزشکی مشغول به کار است . در حالی که مدرک دیپلم هم شاید نداشته باشد (بدون گزینش و … امتحان رسمی ) از مسولین .جناب اقای صباغیان .جناب فرماندار که میگن دلسوز هستن .از مسولین انتظامی و امام جمعه شدیدا خواستار پیگیری هستیم. این نوشته در حالی است که در گروها و بارها گفته شده است. مگر خود بافقی ها چلاق هستند، واقعا کسایی که میتوانند پیگیری کنند و نمیکنند خدا کنه زندگیشون اتیش بگیره. گروه جوانان انقلابی”
نماینده محترم و مسئولین مربوطه لطفا از #مجوزی که در این زمان حکم طلا را دارد به شدت محافظت کنند چرا که خیلیها در استان برای چنین مجوزهایی دندان تیز کرده اند.
شورای سردبیری عصر بافق

  1. ناشناس

    ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت نماینده همیشه در صحنه و خستگی ناپذیر شهرستان:
    لطفا یه فکری هم برای نیروهای قرارداد شرکتی معادن بردارید چرا که اخیراً فهمیدیم که شما برای استخدام آقای … ملاقاتی را با معاون وزیرصمت( آقای کرباسیان) در سازمان ایمیدرو داشتید و موفق شدید سهمیه تبدیل وضعیت فرد مورد نظر را اخذ نمایید.
    آقای صباغیان ما به شما رای دادیم چون شما را شخصیتی پاک، مخلص و دور از هرگونه رانت و پارتی می شناختیم و از شما خواستاریم به جای سفارشات اینچنینی به فکر عموم جوانان باشید و اگر سفارشی می کنید و یا پیگیری می کنید جنبه عمومیت داشته باشد نه جنبه فردی و شخصی، آن هم برای فردی که هرگز در مجتمع فلات مرکزی سابقه ای نداشته در حالی که بسیاری از کارگران سخت کوش و زحمت کش این مجتمع در دل معدن با مشقت و عوارض فراوان با قرارداد شرکتی مشغول به فعالیت می باشند، حال اینجانب از شما به عنوان نماینده مردم و از اذهان عمومی سوال می کنم این تغییر قرارداد ها حق کارکنان این مجتمع است یا آقای … که به سفارش شما تبدیل وضعیت شد؟
    البته اینکه ایشان برای شهرستان زحمات زیادی را کشیده است برهمگان واضح و روشن است ولی ما کارکنان این مجتمع از شما انتظار داشتیم ایشان در کنار ما استخدام و تبدیل وضعیت شود نه با پیگیریهای شما به این مجتمع تحمیل و به تنهایی استخدام ( تبدیل وضعیت) گردد. با تشکر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *