در اخبار چند ماه اخیر اگر جستجو کنید به گله سه رئیس اداره بافق در خصوص کمبود #بودجه و #نیرو برمی خورید که البته به اعتقاد ما این روسا بسیار شجاع بوده و دلی به صندلی خود نبسته بودند که این چنین با وضوح و صدای بلند در جلسات به این مقوله وارد شده و طرح موضوع کرده اند و مسلما اگر اداره های بافق را بررسی کنید تعداد بیشتری با این موضوع دست و پنجه نرم می کنند، البته این امر فارغ از شرایط نامساعد و بی پولی فعلی است چرا که تقسیم #ناعادلانه در استان بیداد می کند به طوری که مسئولین امر از بیان شفاف آمارها در عرصه های مختلف هراس داشته و از زیر آن شانه خالی می کنند. ولی چیزی که مسلم است با توجه به شرایط کشور باید برای رفع تبعیضها جنگید وگرنه جایی که رابطه ها جای ضابطه ها و قانون را گرفته همیشه در روی همین پاشنه خواهد چرخید.
شورای سردبیری عصر بافق

  1. ناشناس

    با کمبود بودجه عمرانی دولت موافقم ولی پولهای کلانی که به یکی از ادارات اختصاص دادند بنابر اظهارات فرماندار محترم در مصاحبه چندین میلیارد تومان بوده که متاسفانه حیف و میل شده ودر امور واماکنی هزینه شده که ضرورتی نداشته.
    اگر روسای ادارات دوساعتی دوره مدیریت بودحه را گذرانده بودند و بودجه را بیت المال ونه …..میدانستند دم از کمبود بودحه نمیزدند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *