#فوری
رئیس هئیت مدیره شرکت سنگ آهن: اکتشاف و بهره برداری از معدن D19 باید در قالب #کنسرسیوم و #تفاهم_نامه مشترک سنگ آهن و چادرملو انجام شود.
با خواندن این خبر و مصاحبه انگار که برق ما را گرفته باشد بر جای خود خشک شدیم، امروز از آن روزهایی است که بیشتر از نوشتن دلمان می خواهد شعر بگوییم یا به قول بعضی آقایان چرت و پرت، مصاحبه ای طولانی که از اول تا آخرش #دغدغه_خوراک و بقای شرکت سنگ آهن و آینده قریب به ۵۰۰۰ نیروی شاغل این مجموعه صنعتی معدنی بزرگ که اکثرا از بومیهای شهرستان بافق نیز هستند آن هم در #بهشت_معادن_ایران به چشم می خورد، بهشت معادنی که تقریبا همه و همه به جز دو آنومالی رو به اتمام چغارت و سه چاهون به همین نزدیکی بار می شود و اما نکته مهم در یک کلمه “باید” نهفته شده و فوری این سوال را به ذهن خواننده متبادر می کند که: مگر بهره برداری از معدن D19 در قالب کنسرسیوم و تفاهم نامه انعقاد یافته بین چادرملو و سنگ آهن نیست؟!
نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شهرستان بافق، آیت الله سلیمانی، مگر بهره برداری از معدن D19 در قالب کنسرسیوم و تفاهم نامه انعقاد یافته بین چادرملو و سنگ آهن نیست؟!
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی جناب آقای محمد رضا صباغیان، مگر بهره برداری از معدن D19 در قالب کنسرسیوم و تفاهم نامه انعقاد یافته بین چادرملو و سنگ آهن نیست؟!
اعضای شورای شهر و به خصوص شهرستان بافق، مگر بهره برداری از معدن D19 در قالب کنسرسیوم و تفاهم نامه انعقاد یافته بین چادرملو و سنگ آهن نیست؟!
فرماندار بافق جناب آقای زاده رحمانی، نماینده همان دولتی که وزیرش تفاهم نامه انعقاد کرده، مگر بهره برداری از معدن D19 در قالب کنسرسیوم و تفاهم نامه انعقاد یافته بین چادرملو و سنگ آهن نیست؟! تاکنون چند نامه در خصوص موقعیت جغرافیایی معدن دی نوزده زدید؟ مگر این معدن اکنون در نقشه و مرزهای جغرافیایی شهرستان بافق نیست؟
دلسوزان بافق #تفاهم_نامه کجاست؟!
پ.ن.: معدن دی نوزده در حاشیه غربی کویر کربنو و در منطقه به اصطلاح محلی “دشت گود ملیدون” شهرستان بافق واقع شده و هیچ ارتباطی به دره انجیر اردکان، یوز دره انجیر اردکان و دشت یوز دره انجیر ندارد.
شورای سردبیری عصر بافق

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *