دومین نشست مشترک فرمانداران و بخشداران استان یزد با حضور استاندار یزد و امام جمعه بافق به میزبانی این شهرستان برگزار شد.
به گزارش عصر بافق ،در این نشست فرمانداران و بخشداران استان یزد گزارشی از عملکرد شهرستان خود مطرح کردند و خواستار ارائه راهکارهایی در این زمینه شدند.
استاندار یزد در این نشست بر ضرورت تشکیل این جلسات تاکید کرد و هدف از تشکیل این جلسه را گوشزد کردن وظایف فرمانداران طبق شرایط اقتصادی کنونی کشور عنوان کرد و گفت:فرمانداران و بخشداران به عنوان نمایندگان دولت و هماهنگ کننده دستگاه ها و ادارات از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند و مسوولیت های متعددی مورد توجه آنان است.
محمود زمانی قمی با بیان اینکه در این نشست مسائل و مشکلات شهرستان های استان در زمینه های مختلف مطرح شد گفت:در شرایط کنونی کشور،درگیر جنگ اقتصادی و تمام عیار با بدخواهان نظام و جمهوری اسلامی هستیم و به عنوان یک نماینده صنعتی و معدنی،پیشقدم و تاثیرگذار در حوزه اقتصادی حتی در سطوح ملی باید مراقب باشیم.
وی برگزاری این جلسات را افزایش فعالیت بدنه اجرایی و خدمت رسانی به مردم عنوان کرد و بر لزوم ارتباط مسوولان با مردم تاکید و تصریح کرد:فرمانداران و بخشداران باید به میان مردم بروند و با آنها گفت و گو و برای حل مشکلات آن ها تلاش کنند و تمامی تصمیمات باید با رضایت مردم همراه باشد.
استاندار یزد بافق را شهری با اهمیت بیان کرد و گفت:این شهرستان در حوزه های صنعت و معدن،گردشگری و موقعیت استراژیکی از جایگاه خوبی برخوردار است.
لزوم مراقبت از کارگاه های تولیدی و بنگاه ها در استان،صیانت از واحدهای تولیدی،خدماتی و اقتصادی و ضرورت توجه مسوولان به کارآفرینان از دیگر مباحث مهم مطرح شده توسط استاندار یزد خطاب به مسوولان در این نشست بود.
فرماندار بافق نیز در این نشست در رابطه با اهم پروژه های در حال فعالیت این شهرستان توضیحاتی را ارائه داد.
محمد زاده رحمانی افزود:راه های مواصلاتی بافق از بن‌ بست بیرون آمده و ۱۱ کیلومتر محور بافق مانده‌ که آسفالت آن شروع شده است.
وی به نقش منحصر بفرد استان یزد در صنایع جانبی،کشاورزی و بخش های مختلف از جمله شیلات اشاره و بیان کرد:بحث شیلات با توجه به مشکلات بحث تیلاپیا حل شده،آغاز به کار ۴ مزرعه انجام شده و شش مزرعه نیز پیش می رود و در صنایع جانبی نیز طرح ملی گندله سه چاهون ۵۴ درصدافزایش دارد که تجهیزات ان خریداری شده است‌.
امام جمعه بافق همچنین این شهرستان را شهری استثنا در استان عنوان کرد و گفت:بافق شهری کارگری است و اگر در شهرستان تعامل نباشد نمیتوان آن را اداره کرد و این اتحاد و همدلی باید پابرجا بماند.

خبر : پریسا رجبی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *