بلاتکلیف ترین حالت ممکن برای شهرستان بافق و مسائلش / گل بود به سبزه نیز آراسته شد / زیاده خواهان استان را بلاتکلیف می خواهند
با مصوبه اخیر مجلس وضعیت ادامه کار #زمانی_قمی استاندار یزد که نامش در لیست استانداران #بازنشسته و در شرف تغییر به چشم می خورد در هاله ای از ابهام قرار گرفته است. اما عده ای علی رغم بودن اسم زمانی قمی در لیست تغییر می گویند وی ماندنی است و عده ای دیگر از شروع رایزنیهای دولت به جهت استثنا کردن تعدادی از استانداران از قانون مذکور خبر می دهند.
ما بافقیها که هنوز سوالمان در خصوص وضعیت #زاده_رحمانی، فرماندار بافق و حکم فرمانداری یزدش بی جواب مانده و اعضای شورای اسلامی پنجم بافق که تقریبا تمامی تخم مرغهایشان را در سبد همراهی استاندار یزد در خصوص پیگیری مرزهای جغرافیایی با اردکان قرار داده اند و منتظر پیگیری هستند، اکنون با بلاتکلیف شدن وضعیت استاندار یزد چه تدبیری باید بیاندیشند؟ وضعیتی که ممکن است تا شش ماه که هر روز و هر ساعتش برای ما بافقیها ارزشمند است ادامه داشته باشد.
به نظر می رسد شهرستان بافق و مطالبات اصلی مردم بافق در بلاتکلیفترین حالت ممکن قرار گرفته است که باید مسئولین بافقی و اعضای شورای پنجم فکری عاجل در این خصوص بردارند و نگذارند این وضعیت در پیگیری پرونده مرزهای جغرافیایی بافق با اردکان خللی وارد کند.
شورای سردبیری عصر بافق

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *