به گزارش عصر بافق ؛ رئیس مجمع نمایندگان استان یزد در جلسه کارگروه سازگاری با کم آبی که با حضور اردکانیان وزیر نیرو برگزار شد خواستار ارائه گزارش مکتوب بصورت کمی و مقایسه ای بابت خط انتقال آبرسانی از خلیج فارس به یزد در جلسات شد .

محمد رضا صباغیان بافقی از ارائه توضیحات در جلسات بدون آمار کمی گلایه کرد و گفت ارائه پیشرفت به شکل کمی و نموداری مورد نیاز هست

وی در ادامه عنوان کرد: بیش از ۵۰ سال سنگ آهن این استان به ذوب آهن ارسال شده و می بایست به همین نحو آب هم به این استان با شرایط عادی انتقال یابد و مردم مدام شاهد تعرض نباشند.

صباغیان تاکید کرد به آب های فسیلی هم باید توجه شود.

صباغیان با اشاره به گستردگی حوزه انتخابیه مهریز خاطر نشان کرد: در این سفر چهار شهرستان این حوزه گسترده دیده نشده است بعضی از روستاها در این حوزه در حال تخلیه هستند و نقاطی هست که از بی آبی و محرومیت و عدم توسعه کشاورزی و صنعتی همانند شهر ارواح شده است.

وی بیان کرد: چرا مناطق دور در برنامه بازدید وزیر دیده نمیشود حداقل می توان برای برطرف کردن مشکلات معاونین حضور یابند و وضعیت این مناطق به وزیر گزارش داده شود .

رئیس مجمع نمایندگان همچنین از وزیر و استاندار درخواست کرد تا در زمان حضور وزرا فرصتی خاص برای نمایندگان برای بیان مشکلات و اخذ دستور در برنامه منظور شود .

صباغیان با بیان اینکه ما نمایندگان حوزه انتخابیه باید پاسخگو مردم و موکلین خود باشیم و لازم است در برنامه بازدید مشکلات انها دیده شود

لازم به ذکر است:وزیر پس از شنیدن سخنان صباغیان ضمن تایید صحبت های صباغیان قول بازدید خود و معاونین از دیگر حوزه ها و مناطق محروم را داد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *