پرده دوم در شهرستان بافق چه خبر است را پس از پرداختن به تذکر و #هشدار_آیت_الله_سلیمانی، نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه محترم شهرستان به این شکل آغاز می کنیم. دوستی از #خبرنگاران حاضر در کنفرانس خبری فرماندار با اصحاب رسانه شهرستان از ما پرسیده که “راستی دیروز #رضا_بردستانی به دعوت شما اومده بود نشست خبری؟ یا به دعوت کس دیگه؟ چرا اصرار داشت که حتما بگوید تا حالا در هیچ نشست خبری شرکت نکرده؟ و چرا گفت از این طرفها رد میشده اومده ببینه نشست خبری چجوریه؟؟؟ مگه میشه رضا بردستانی بدون دعوت جایی بره؟” و بعد از اینکه گفتیم ما هم مثل شما در آخرین لحظه فهمیدیم و مثل شما و دیگر خبرنگاران شوکه شدیم گفت: “پس بروید ببینید برگا رو کجا آب برده؟”
حاشیه ای که کنفرانس خبری را تحت شعاع قرار داده و خود را به متن کشانده، همه دنبال جواب این سوال هستند که خبرنگار کانونی آفتاب یزد در استان که در کنفرانسهای خبری استانداری نیز شرکت نمی کند در بافق و کنفرانس خبری فرماندار بافق و آن هم بدون دعوت چه می کند؟ وقتی ما پرسیدیم از کجا فهمیدید گفت: در کانال عصر بافق خواندم. از چهره ها و حتی چهره فرماندار معلوم بود که از این حضور بی خبر بوده چرا که وی را به اتاق خود دعوت کرد تا قبل از جلسه کنفرانس خبری کارش را راه بیاندازد. دعوتی که زیر یک دقیقه زمان برد و با جواب اینکه برای کنفرانس خبری آمده ام پایان یافت. بعد از کنفرانس حتی آب هم نخورده و ۴۰ دقیقه بعد یزد بوده است.
مسئله ای که نمی دانیم چیست بدجور ما را نگران و ذهنمان را به خود مشغول کرده است چرا که باید گفت در دنیای خبرنگاری و سیاست چیزی به نام اتفاق آن هم از نوعی که بردستانی تعریف می کند نداریم. چرا بردستانی که از نوشته های قبلی کاملا معلوم است که رابطه خوبی با زاده رحمانی ندارد در جلسه گفت: ماندگار شدن زاده رحمانی در بافق هم به نفع بافق است و هم به نفع خود فرماندار؟ و داستان این حضور آنجا جالب تر می شود که شب نوشته ای منتشر می کند و به مسئولین استان می تازد تحت عنوان “ابهام در ابهام! #فرمانداربافق کیست؟ #فرمانداریزد در #بافق چه می کند؟ #سالاری چرا #فرمانداری_یزد را تحویل نداده است؟”
#بردستانی در این یادداشت سوالهایی را مطرح می کند که هر چند بی جواب مانده اما اکنون اینها تبدیل به سوالهای ما و مردم بافق شده است. ما نمی دانیم درست است یا خیر ولی سوال داریم: ” #فرمانداربافق کیست؟ #فرمانداریزد در #بافق چه می کند؟ #سالاری چرا #فرمانداری_یزد را تحویل نداده است؟” از این نوشته ها بر می آید که دو فرماندار غیر قانونی داریم، آیا این امر صحت دارد؟! اگر غیر از این است چرا کسی عکس العملی نشان نداده و جواب نمی دهد؟ اگر این امر صحت داشته باشد ممکن است برخی امور مربوط به فرمانداری و شهرستان بافق در جایی دیگر رفع و رجوع و مدیریت شود؟
هر کسی نوشته های بردستانی را دنبال کرده باشد می داند که تازگی تمام قد به بحث آب استان ورود و اسناد مهمی را در این خصوص منتشر کرده است. به شدت به بحث معادن استان نیز پرداخته و از قمار روی معادن سخن گفته که قطعا در راستای انتشار چنین مواضعی اسنادی باید در اختیار داشته باشد. و همین روزها برای ارائه توضیح فرا خوانده شده تا تفهیم اتهام شود. داخل جلسه به عکسی از جاده و صحبتی کوتاه در خصوص تعطیلی جاده پرداخته و نظری در خصوص زاده رحمانی فرماندار بافق و در مقابل درخواست فرماندار جهت رسانه ای نشدن موضوعی علنا می گوید من چنین قولی نمی دهم که منجر به عدم توضیح زاده رحمانی در آن موضوع خاص می شود اما این حضور با توجه به شناخت ما نمی تواند به این موارد مربوط شود و قطعا مسائل مهمتر دیگری پشت پرده است و این حضور سوال برانگیز است.
لطفا یک نفر به ما کمک کند در شهرستان بافق چه خبر است؟
شورای سردبیری عصر بافق

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *