تیم دادرس(دانش آموز آماده در روزهای سخت) دبیرستان شهید اکبریان بعنوان نماینده شهرستان در مسابقات استانی پس از آزمون درآیتم های مختلف امدادی(عملی و کتبی) توانست مقام دوم ششمین دوره برگزاری المپیاد آماده را به خود اختصاص دهد

به گزارش عصر بافق ؛ رییس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق در خصوص این خبر گفت : طرح ملی دادرس هرساله در بین دانش آموزان متوسطه اجرا میشود و هدف از برگزاری آن آمادگی دانش آموزان برای روزهای سخت و بحرانی و ترویج فرهنگ امداد و کمک های اولیه در بین خانواده ها و درنتیجه ایجاد جامعه ایمن می باشد.
جعفر حسن پور بیان داشت : در بافق نیز ششمین دوره این طرح در طول سال تحصیلی 96-97 اجرا و دانش آموزان گروه هدف آموزه های امدادی را فرا گرفتند که پس از پایان دوره آموزش مراحل درون مدرسه ای و شهرستانی المپیاد برگزار شد و در نهایت تیم 14 نفره دبیرستان شهید اکبریان بعنوان نماینده شهرستان به مرحله استانی المپیاد اعزام شد.
وی افزود : اعضای 14 نفره این تیم توانستند در رقابتی تنگاتنگ با سایر تیم های استان و طی آیتم های پناه گیری اضطراری و خروج ایمن ، ارزیابی و کنترل علائم حیاتی ، حمل مصدوم ، اسکان اضطراری و پانسمان و بانداژ و آتل بندی و اطفا حریق به صورت کتبی و عملی مقام دوم این دوره از مسابقات را از آن خود کنند.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق خاطر نشان کرد: رضا زلفی ، سجاد جهانفر ، سعید خیراندیش ، محمد رضا معتمدی، امیرحسین طالعی  ،رویا رنجبر ،مریم ابراهیمی و شهناز ملک زاده به عنوان مربی و کمک مربی داوطلب در طول اجرای این طرح همکاری داشتند.

حسن پور در پایان از مساعدت ارزشمند مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بافق ، کارشناس سلامت و تربیت بدنی آن اداره ، مدیران و مربیان مدارس مجری طرح دادرس ، مربیان داوطلب هلال احمر و واحد جوانان جمعیت هلال احمر تشکر و قدردانی نمود.

برچسب ها : ,
  1. شهروند

    مقام دوم یزد درخشش کجا بود…زحمت کشیدن…هشت نفر مربی یه تیم رو نتونستن بالا بکشن

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *