چند روزی است در اوج گرمای تیرماه شهر کویری ، قطعی برق ، زندگی مردم شهر گرمسیری را با مختل مواجه کرده است. اگر به ظاهر دنبال علت باشید گویند سرانه مصرف برق در ایران بیش از اندازه است!!

سالیانی نه چندان دور با ایجاد سدها و نیروگاهها ، از کمبود برق جلوگیری می شد! ولی متاسفانه مدتی است به بهانه افزایش مصرف برق ، برق شهرهایی چون بافق که خصوصا در تیرماه دمای ان به بیش از ۴۰ درجه و گاها تا ۴۵ درجه هم می رسد قطع می نمایند و علت را استفاده بیش از حد اهالی در استفاده از کولر و کولرهای گازی اعلام می کنند.

اگر انصاف داشته باشید بهتر است ادارات و سازمانهایی که از مصرف بالای برق پروایی ندارند و برای روشنایی فضای اداره های خود به تعداد زیاد لامپها با مصرف بالا رو اورده اند و روشنایی بیش از حد در مکانهایی که مورد استفاده چندانی قرار نمی گیرند را ایجاد کرده اند را وادار به کاهش مصرف برق کنید ، یا ساعات اضافه کاری (استفاده از کولرهای گازی !) را کم کنید، نه اینکه برق منازلی که نوزاد و کودکان خردسال در ان سکونت دارند را قطع کنید.

لطفا اسایش مردم را مختل نکنید!

محمود حاجی محمدی

برچسب ها : ,
  1. ناشناس

    مسولین استانی اگه راست میگن برق مناطق خوش اب و هوای استان را قطع کنن .نماینده مجلسشون تو مجلس اخطار میده امام جمعشون تو نماز جمعه و فرموندارشون کنار مردمش اعتزاض میکنه. ولی تو بافق…

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *