جناب آقای فرماندار شفاف به مردم بافق بگویید #رتبه_فرمانداری بافق چند است؟ چند نفر نیروی #وزارت_کشوری در فرمانداری بافق مشغول هستند؟ فرماندار، معاون فرماندار، بخشدار، حراست فرمانداری، شورای اسلامی شهر و شهرستان بافق در سال ۸۸ چه کسانی بودند؟ آیا سپردن پست #معاونت_دوم در فرمانداری بافق به شخصی که سمت مهم دیگری را دارد هدف تشکیل این معاونت بوده است؟ آیا بافق استثناست یا دیگر شهرستانهای استان؟
در جلسه کنفرانس خبری اخیر فرماندار بافق با اصحاب رسانه شهرستان و در جواب اینکه رتبه فرمانداری بافق چند است فرماندار بافق گفت: باید توجه داشته باشید که شهرستان بافق #تک_بخش بوده (شده) و از #وسعت شهرستان نیز کم شده است، چارت فرمانداری اصلاح شده و اکنون ۲۶ جایگاه دارد و با توجه به شرایط بافق ۴ جایگاه دیگر نیز در دست بررسی است که اضافه شود. تا اینجا دست آقای فرماندار را می بوسیم ولی ما سوال داریم: تعریف جای خالی چه دردی را از مشکلات بافق درمان می کند؟ شما هزار تا جای خالی درست کنید، ممنون دست شما درد نکند ولی به یک سوال شفاف پاسخ دهید: در حال حاضر چند نفر نیروی وزارت کشوری و نه مامور در فرمانداری مشغول به کار هستند؟
به هر اداره ای که رجوع می کنیم کمبود نیرو نسبت به چارت تعریف شده خود دارد و می گویند طبیعی است و در تمام اداره های دیگر هم وضعیت به همین منوال است! چرا؟ چه کسی گفته طبیعی است؟ نکند الگوی آنها فرمانداری است که الگوی مناسب یا مناسبی است؟ آیا چارت تعریف شده خالی، خدمت رسانی به مردم و حل مشکلات آنها را مختل نمی کند؟ پس فرمایشات و توصیه های #مقام_معظم_رهبری و بالطبع آن دغدغه های نماینده محترم ایشان و #امام_جمعه_بافق، آیت الله سلیمانی از تریبون نمازجمعه که مسئولان با تمام توان مشکلات مردم را رفع کنند و امید را به جامعه تزریق کنند برای شما چه معنایی دارد؟
جناب آقای فرماندار، آیا به رئیس اداره غیر بومی که در جاده با ماشین دولت و بیت المال هر روز در تردد است با توجه به شرایط خودتان می توانیم بگوییم چرا با خانواده در شهرستان سکونت ندارید؟ آیا در این جنگ اقتصادی نابرابر که تمامی مسئولین نظام به آن اذعان دارند، این الگوی مناسبی برای #اقتصاد_مقاومتی و جنگ اقتصادی است؟
حالا یک عده مسئول و از بد حادثه بومی بدون اطلاع مردم در سال ۸۸ اقدام به تجزیه بافق کرده اند که نتیجه اش وسعت کمتر و تک بخش شدن بافق بوده است، آیا انجام این کار با این شرایط و ایجاد اختلاف و ابهام در مرزهای دو شهرستان، تک بخش کردن یک شهرستان، واگذاری مشروط ۳۵ نقطه از شهرستان اصلا قانونی بوده است؟ چه کسی باید به این امر مهم و رفع آن، کمبود بودجه و نیروی ادارات و صد البته تقسیم ناعادلانه هر دو ورود کند؟ شما؟ شورای شهر، مدعی العموم و یا مردم؟ اگر بودجه های دولتی از مرکز استان ناعادلانه تقسیم شود، اگر نیروهایی که اکثرا غیر بومی هستند از چارت بافق استفاده کرده و در جاهای دیگر مشغول باشند، و به تبع آن خدمات رسانی به مردم به مشکل بربخورد تا نماینده ولی فقیه را به واکنش در این زمینه وادارد چه کسی پاسخگوست؟ آیا شما یا مدعی العموم، مسئولین دیگر شهرستان یا مردم؟
جناب آقای فرماندار برای اتمام #جاده_ای که عکس قیرپاشی اش را در سایتها تبلیغ کردید و اکنون تعطیل است چه کسی باید ورود کند؟ در یکی از استانها در خصوص بحث جاده مدعی العموم ورود می کند، آیا اینجا استثناست یا آنجا؟
شورای سردبیری عصر بافق

  1. اوه

    آفرین بر شجاعت شما عصر بافقی ها که بدون کوه رفتن و دوستی های کذایی طرف مردم را می گیرید خدا خیرتان دهد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *