معاون بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از تخصیص ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبارات استانی  برای شهرستان بافق در سال ۹۷ خبر داد.

به گزارش خبرنگار عصر بافق ؛ معاون بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در حاشیه جلسه برنامه ریزی شهرستان گفت : با توجه به مصوب شورای برنامه ریزی، سرجمع اعتبارات استانی سال ۹۷ برای شهرستان بافق ، یکصد و سی  میلیارد ریال در سرفصل های مختلف می باشد.
محمدرضا نبی بیان داشت : علاوه بر این دستگاه های اجرایی می توانند از تسهیلات دولتی که از طرق صندوق توسعه ملی،بانک ها و … ارائه می شود برای تکمیل پروژه های خود استفاده کنند.
وی افزود : همچنین بسیاری از پروژه ها از جمله جاده بافق -یزد،بافق-زرند ،آب روستایی و… قابلیت بهره مندی از منابع ملی را دارا هستند.
معاون بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تصریح کرد:  امسال اعتبارات عمرانی هم در لایحه بودجه سال ۹۷ و هم قانون بودجه سال ۹۷ کاهش یافته است اما با توجه به منابع تکمیلی که دولت در منابع ملی پیش بینی کرده است جبران میشود.
نبی در پایان خاطر نشان کرد: مهلت جذب این اعتبارات تا ۳۱ تیرماه سال ۹۸ می باشد اما به دستگاه های اجرایی توصیه میشود هرچه سریعتر اقدام کنند تا در روزهای پایانی به مشکل برنخورند.

خبر : الناز خالقدادی

برچسب ها :
  1. ناشناس

    هیشکی نبود بپرسه که اعتبارات استانی چقدر بوده و سهم بافق چند درصده؟اقای صباغیان بی زحمت شما که دغدغه توزیع عادلانه اعتبارات را داشتید زمانی وارد شوید وسوال و بررسی کنید که همچنان مثل سابق حق بافق ضایع نشود

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *