با کمال تعجب در خطبه های #نماز_جمعه این هفته نیز و برای بار دوم در دو هفته متوالی، آیت الله سلیمانی امام جمعه بافق به مسئولین ادارات هشدار می دهد، منظور امام جمعه بافق کدام ادارات است؟ قطعا اتفاقات ناخوشایندی در حال وقوع است که نیاز شده از تریبون نماز جمعه آن هم دو هفته متوالی به آن پرداخته شود.
اینکه بگویند فلان رئیس اداره ماندگار شد، بهمان رئیس نرفتنی است، برای فلان مدیریت پس از مطرح شدن دو نفر بگویند حکمی صادر نشده بوده، نه خانی آمده نه خانی رفته، اینکه رئیس اداره ای تمایل به رفتن داشته باشد و با توجه به وجود نیروی متعهد، متخصص، بومی و جایگزین بماند، فلان مدیر که می گفتید سالها تغییر نکرده، اکنون رفته و بهمان مدیر تازه آمده و بومی است، اداره ای دیگر مدیرش را ماندگار بدانیم در صورتی که عدم تعامل رئیس اداره مذکور با دستگاههای مرتبط یا بالعکس کاملا نمایان است هیچکدام قابل قبول نیست. بعد از حدود شش ماه بلاتکلیفی فرماندار بافق، سالاری، فرماندار یزد که می گفتند رفتنی است فعلا و علی الظاهر ماندگار شده، حکم زاده رحمانی لغو شده، احتمالا بعد از تثبیت فرماندار در بافق، بلاتکلیفی به روسای ادارات نیز رسوخ کرده، آیا حکم زدنها وارد فاز جدیدی شده است؟ چرا در تغییرات تعلل می شود؟ بهتر نیست مسئولین سیاسی شهرستان و استان سریعتر اقدام کنند؟
یک #خبرنگار که صحبتی می کند قطعا بسته به عملکرد رسانه ای و محبوبیت خود و رسانه اش، تعدادی از مردم یا اکثریت مردم را نمایندگی می کند و اینکه “خبرنگاری حاضر در کنفرانس مطبوعاتی فرماندار با خبرنگاران بافقی در خصوص انتصاباتی که در شهرستان انجام می شود می گوید: آیا با شما هماهنگ می شود یا خیر حتی در خصوص رفتن خود شما از فرمانداری بافق که گفته شد رفتید ولی دوباره برگشتید و اینکه می گویند شهر از روی هم در رفته یا اینکه صاحب ندارد و کسی پیگیر نیست.” دقیقا یعنی چه؟! و از این دست سوالات که کسی جوابگو نیست و ابهام آفرین خواهد شد.
شورای سردبیری عصر بافق

  1. ناشناس

    آقای سلیمانی امام جمعه ی عزیز بافق کجای این روسای غیر بومی ادارات رفتنی هستن.؟وقتی سرپرست اداره … با تمام کارهایی که به سر کارمنداش و … آورده … میگه من هیچجایی نمیروم و ماندنی هستم و کسی نمی‌تواند من را جابجا کند چه می‌شود کرد؟ و همین آقا کسی هست که میخاست … نیروی خود را به دلیل خصومت شخصی اخراج کند. به امید روزی که همه علی وار زندگی کنند و پست و مقام از خود بی خودشان نکند.

  2. محسن

    سلام . اشتباه نکنم منظور اقای ناشناس رئیس اداره … است . چون فقط او بود که کارمند خود را اخراج کرد.منم به عنوان یک شهرونداز برخورد رئیس این اداره رضایتی ندارم انشاالله با پیگیری مسئولین مشکلات شهر حل شود .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *