این وعده خداوند است:
#مردم_بیدار و #نخبگان_درد_آشنا، آینده ای روشن را رقم می زنند
به عنوان کسانی که در این یکسال قلم زدیم هیچ زمانی دنبال این نگشتیم که چه بنویسیم که مردم خوششان بیاید، چه بسا نوشته هایی که باعث موضع گیری مردم نسبت به سایت و رسانه نیز شده باشد. فقط سعی کردیم و کافی است بین مردم باشیم، از آنها و برای آنها؛ اینکه چه نوشته ای از اقبال مردم برخوردار خواهد شد بسته به نویسنده آن نوشته دارد که در کجای داستان مشکلات، مطالبات و گرفتاریهای مردم قرار گرفته باشد. مطمئنا اگر در جامعه و در کنار مردم و برای مردم زندگی کرده باشد و قلم بزند نوشته اش نیز مورد اقبال مردم قرار خواهد گرفت هر چند که بعضی مواقع در ظاهر مطابق میل مردم و صد البته در کوتاه مدت نباشد.
اینکه #مردم به دنبال چه چیزی می گردند و چه کسی را بیشتر دنبال می کنند فعلا بماند ولی #نخبگان جامعه با توجه به ماهیت وجودیشان بیشتر مواردی را شفاف می کنند که مردم کمتر از آن اطلاع داشته و به آن اهمیت می دهند. نخبگان در اکثر زمانها جامعه را هدایت کرده و به سرمنزل مقصود رسانده و یا بالعکس در ورطه و دره نابودی افکنده اند. نخبگان جامعه باید جلوتر از مردم حرکت کرده و راه روشن آینده را برای مردم ترسیم کنند. و ترسیم راهی روشن جز در بودن بین مردم و مزه کردن دردها، حقارت ها و مطالبات واقعیشان امکان ندارد.
اینکه مشکلات در شهر بافق تلنبار شده و این همه نوشتن ها دردی را دوا نمی کند نیز حرف درستی نیست، اگر مردم یک جامعه بیدار، هوشیار و پشتیبان مسئولینشان بوده، نخبگان جامعه نیز سعی در انعکاس مطالبات واقعی مردم، ریشه یابی مشکلات تلنبار شده کنند، جامعه خود به خود به سمت و سوی بهبود و فردایی روشن حرکت خواهد کرد که این وعده خداوند است، حالا کمی زودتر یا دیرتر ولی مقصود و هدف مشخص است و همان وعده الهی که پیروزی است.
شورای سردبیری عصر بافق

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *