در حالی که #امام_جمعه_بافق از تریبون نماز جمعه این هفته شهرستان و احتمالا بنا به گزارشات موجود از برخی #نارضایتیهای_مردمی، به مدیران کم کار و آنهایی که قادر به حل مشکلات مردم نبوده تا در شرایط حساس فعلی، امید را به جامعه تزریق کنند تذکر جدی می دهند، دکتر مسعود دانشی، رییس بیمارستان و مدیر شبکه بهداشت و درمان بافق عقیده دارد کلید حل مشکل متخصص #سونوگرافی بافق در دستان معاون درمان علوم پزشکی یزد و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی است. وی در پاسخ به خبرنگار افق کویر توپ را در زمین معاون بافقی درمان علوم پزشکی یزد و نماینده انداخته و عنوان می کند: از طریق صباغیان و دکتر نوری به جد پیگیر هستم، امیدوارم هر چه زودتر به نتیجه برسم.
اما ما چون خاطر جناب دکتر را می خواهیم و نگران عقبه قوی وی هستیم از ایشان سوال می کنیم: آیا قبول این دو مسئولیت هم زمان با هم از همان اول کاری اشتباه نبوده است؟! اما از مسئولین سوال دیگری داریم: بحث بهداشت و درمان مردم یک شهرستان چقدر برای شما مهم است و در اولویت قرار دارد؟
جناب دکتر دانشی عزیز؛ در صورتی که مقوله #سونوگرافی بافق ماهها بلاتکلیف است و مردم بافق برای انجام یک سونوگرافی ساده مجبور هستند بیش از صد و بیست کیلومتر مسیر بین بافق تا یزد را با به جان خریدن خطرات احتمالی طی کنند، شما با وجود معاون بافقی درمان علوم پزشکی یزد و نماینده بومی بافق امیدوارید هر چه زودتر به نتیجه برسید؟!
جناب دکتر دانشی عزیز، به شما توصیه می کنیم کنار بروید تا مسئولان با فراغ بال نسبت به جایگزینی مدیری مدبر هر چه سریعتر اقدام کنند.
شورای سردبیری عصر بافق

  1. ذبیح الله کارگران

    وقتی مدیری میاید خواهان تغییر وتحول هستند(تغییر کارکنان نه) در سیستم کاری.متاسفانه بیمارستان بافق حال وهوای خوبی ندارد.نظارت ضعیف وناکارامدتر شده.
    خواهشا مسولین یک فکری به حال بیمارستان بکنند.
    بخشهای سونوگرافی ،رادیولوژی …
    ازدستگاه دیجیتال رادیولوژی کسی خبرداره که راه افتاده یانه؟

  2. من

    اگر بخوان به حرف امام جمعه عمل کنند اولین کسی که باید استعفا بده خود فرمانداره

  3. ناشناس

    به نظر من چون بومی هستن خیلی هم عالیه
    نظرات بعصی ها برا خودشون
    مهم اینه که وارد هستند و پیگیر
    باید صبر داشته باشید

  4. هم شهری

    ازمدیر پروازی وساکن یزد که به نظر میرسد هدف ازپذیرش مسئولیت خدمت نبوده ودنبال سکویی برای پرش است امیدبیشترنداشته باشید

  5. ناشناس

    عبدالله.
    با سلام :
    باید به عرض شورای سردبیری محترم عصر بافق برسانم که اگر هدفتان خراب کردن مسئولین بومی ،دلسوز و پیگیر شهرستان هستید کار بسیار اشتباه و ناپسندی در پیش گرفته اید ،بنده به عنوان یک شهروند تا آنجا که اطلاع دارم حدود 6 سال یک پزشک عمومی غیر بومی ریاست بیمارستان را عهده دار بود و به آن صورت کاری انجام نداد و حتی تعاملی هم با مسئولین شهر نداشت ودر حال حاضر که دکتر دانشی که فردی بومی است و هنوز دو ماه از آمدنش نگذشته و تا آنجا که من خبر دارم ایشان در خصوص تامین متخصصین و حتی فوق تخصص مخصوصامتخصص رادیولژی خیلی سخت پیگیر هست و موفق هم بوده ، آقایان بزرگوار آیا شما خبر از رفتن خانم دکتر حکیمی متخصص رادیولژی دارید و میدانید که کلا مرکز استان با کمبود متخصص رادیولژی روبرو است و حتی اگر هم باشد حاضر نیستندبه دلایل مختلف به شهر ما بیایند ، بنده شخصا پیگیر متخصص رادیولژی بودم و یک روز رفتم شبکه بهداشت با آقای دکتر دانشی صحبت کردم و نارضایتی خودم و مردم را به ایشان گفتم که در جواب گفتند در زمان رییس قبلی بیمارستان دکتر رادیولژی با برخورد بسیار زشت و زننده یک نفر از همشهریان خودمان دلگیر شده و رفته و دیگر حاضر نیست به بافق بیاید ولی من پیگیر هستم از طریق مسئولین بزرگ شهر صحبت کردم و رضایت ایشان را جلب کردم تا خانم دکتر حکیمی را بازگردانم چرا که بسیار متخصص خوبی است و خدا راشکر موفق هم شده ام و قرار است از هفته آینده در خدمت مردم خوب و عزیز شهرمان باشدو بهتر است که شما هم مغرضانه و یا از روی عدم آگاهی مطلب ننویسید و اذهان عمومی را خراب نکنید و بگذارید مسئولین بومی شهرمان باهمت و دلگرمی تلاش کنند و ما مردم مخصوصا شما خبرنگاران و مسئولین سایت ها با حمایت و همراهی خود در جهت پیشبرد اهداف شهرمان در تمام زمینه ها موفق و کوشا باشیم. انشالله

  6. ناشناس

    خوشبختانه درچندسال گذشته شاهدرشدتنهابیمارستان شهرمون هستیم وفکرمیکنم باوجوداقای دکتردانشی روزبه روزبهترخواهدشد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *