سالن اختصاصی انجمن های ورزشی شهرستان بافق با حضور محمد زاده رحمانی فرماندار بافق ، رضا نارگانی رئیس اداره ورزش و جوانان ، محمد صلواتی رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان یزد ، بخشدار مرکزی بافق ، شهردار ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بافق ، نایب رئیس شورای شهر، ریاست آموزش و پرورش ، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن ، رئیس هیئت انجمن های ورزشی بافق و جمعی دیگر از مسئولین افتتاح شد.

رضا نارگانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق در مراسم افتتاحیه این سالن ضمن قدردانی از حمایتهای  مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد ، فرماندار ، شهردار  و دیگر مسئولین بافق  گفت : با راه اندازی این مجموعه نخستین آکادمی تخصصی فوتبال رومیزی و دارت در شهرستان بافق شروع به فعالیت می نماید.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق با اشاره به اینکه این آکادمی  تنها آکادمی تخصصی در استان یزد می باشد ابراز امیدواری کرد که با افتتاح این مرکز شاهد حضور ورزشکاران بافقی در عرصه های ملی و بین المللی باشیم.

محمد صلواتی رئیس هیات انجمن های ورزشی استان یزد نیز در سخنان کوتاهی افتتاح سالن تخصصی دارت و فوتبال رومیزی در بافق را از برنامه های فوق العاده هیات انجمن های ورزشی شهرستان  بافق عنوان نمود و گفت : امیدوارم این مجموعه با برنامه ریزی مناسب پایلوتی جهت آموزش تخصصی دارت و فوتبال رومیزی درسطح  استان شود.

وی این مجموعه را   نخستین مجموعه ای دانست که کار تربیت و پرورش ورزشکاران مستعد در رشته های فوتبال رومیزی و دارت را در استان بر عهده دارد.

رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان یزد ضمن قدردانی از زحمات رضا نارگانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق و نصرالله عبداللهی رئیس هیئت انجمن های ورزشی این شهرستان گزارشی از فعالیتهای فدراسیون این رشته ورزشی در کشور و استان را ارائه نمود.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از طرف اداره ورزش و جوانان بافق با اهدای لوحی از نصرالله عبداللهی رئیس هیئت انجمن های ورزشی تقدیر و از برندگان مسابقات فوتبال رومیزی و دارت کارمندان دولت که قبلا  برگزار شده بود نیز با اهدای جوایزی تجلیل شد.

 

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *