دختران کاراته کای بافقی در مسابقات کاراته سبک شوتوکان قهرمانی استان یزد که امروز در سالن آیت الله هاشمی رفسنجانی شهرستان بافق برگزار شد خوش درخشیدند 

به گزارش عصر بافق ” مسابقات کاراته بانوان قهرمانی استان یزد  در سبک شوتوکان صبح امروز با حضور بیش از 150 ورزشکار و در رده سنی نونهالان ، نوجوانان ، جوانان ، امید و بزرگسالان در سالن آیت الله هاشمی رفسنجانی بافق برگزار گردید.

در این رقابتها که بیش از 10 ساعت به طول انجامید ورزشکاران با هم به رقابت پرداختند که در پایان دختران بافقی موفق شدند با کسب دو مدال طلا ، 4 مدال نقره و یک مدال برنز در این دوره از مسابقات درخشش خوبی را از خود به نمایش بگذارند.

مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات با حضورسمیه ایزدیان کارشناس ساماندهی امور جوانان شهرستان بافق ، رقیه قاسمزاده کارشناس ورزش بانوان ،  محسن محمدی رئیس هیات کاراته و  پورامینی نایب رئیس هیات کاراته  برگزار و به نفرات برتر مدال و حکم قهرمانی اهدا گردید.

شایان ذکر است در این دوره از مسابقات حنانه فتاحی و الهه عباسی با کسب عنوان قهرمانی  به مدال طلا رسیدند ، هنگامه ذبیحی ، نجمه جلال آبادی ، مبینا خواجه مبارکه و زهرا تشکری بر سکوی دوم ایستادند و زینب فتاحی نیز موفق شد بر سکوی سوم این دوره از مسابقات بایستد و مدال برنز را از آن خود کند.

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *